Skip to content
Decembrie 7, 2012 / Oana Boncu

Gânduri. Rânduri. Hotarâri?

Scriu acum cât mi-e încă toamnă şi nu mi-a îngheţat sufletul de tot. Scriu de acum fiindcă încep să mă trezesc din amorţeală. Fiindcă aşa simt azi şi pentru că mi-e frică să nu uit să simt.

Mereu ne începem anul (fie că e calendaristic sau … ha ha! şcolar) cu gânduri măreţe. Uneori începem ziua de-a dreptul temerari…

Vin apoi rânduri, râduri peste … hotărârile (?) solemne ale începutului şi se spală orice urmă, orice umbră de ele.

Ne trezim că e iarnă. Şi încă un început.

Aşadar anul care vine n-am să fac nimic din lista cu care o pregăteam cu atâta covingere an de an.

Pentru că de ieri mă lupt cu … rânduri, gânduri şi mă ciocnesc de hotărâri.

 

Şi ca să exprim ceva mai bine cum şi ce mi se întâmplă …

 

IMG_2115

 

 

Adică:

 

Lasă un răspuns

