Skip to content
Octombrie 24, 2012 / Oana Boncu

Tovarăşi de drum. Ana mea

De-a lungul timpului şi de-a latul blogului am încercat să vi-i prezint pe acei oameni dragi care mi-au   fost (unii încă mai sunt)  alături în lungul drum de străbătut prin lume.

N-am făcut un clasament, ci i-am invitat în „scenă” atunci când, fără să-mi dau seama, am avut mai multă nevoie de ei.

Azi, fiindcă este o ocazie specială o să v-o prezint pe Ana  – surioara mea dragă:

La mulţi ani cu lumină şi căldură bună în ochi şi în suflet! La mulţi ani cu sănătate pentru toţi cei dragi ai tăi! La mulţi ani ghiduşi lângă mândreţea ta de fata!

Pupici şi o dedicaţie de la Dorin!

P.S. Adi, aşteptam momentul potrivit pentru postarea dedicaţiei! Cât pe ce să-mi strici surpriza!

Lasă un răspuns

