Skip to content
Martie 29, 2012 / Oana Boncu

File de poveste – Hărnicuţa

2 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Meet The Sun / Mar 30 2012 11:26 am

    Noi doua am fost oare in acelasi parc, langa acelasi corn inflorit si am pozat aceeasi harnicuta? Habar n-am, dar asemanarea e izbitoare😀

    http://www.meetsun.ro/fotografie-si-imagini/un-cocktail-sportiv-alergare-si-bicicleta/ (vezi prima poza din postare)

  2. Oana Boncu / Mar 30 2012 1:49 pm

    Claudia, hărnicuţele seamănă bine între ele, doar sunt surori. Eu am găsit albinuţa în Parcul Titan, tot sâmbăta trecută mai pe seara.🙂

Lasă un răspuns

