Skip to content
Februarie 9, 2012 / Oana Boncu

Mărturie din „Oraşul de Cleştar” (II)

5 comentarii

Lasă un comentariu
  1. george-b / Feb 10 2012 1:57 am

    O ce frumos: Orasul meu natal inzapezit!

  2. Catalin / Feb 10 2012 7:14 am

    Vedere spre Doamna Ghica…
    Şi nu mai bâzâi atâta cu gerul cumplit că nu ai murit de frig🙂

  3. Oana Boncu / Feb 10 2012 2:33 pm

    @George B: Înzăpezit, dar nu ca în provincie.🙂
    @Cătălin: Nu bâzâi. Şi nu am murit dar nici bine nu a fost.😀

  4. Catalink / Feb 10 2012 3:44 pm

    BRRRRRRRRRR

  5. Oana Boncu / Feb 10 2012 3:46 pm

    Şi eu zic la fel! Şi cică vine iar….😦

Lasă un răspuns

