Skip to content
Decembrie 10, 2011 / Oana Boncu

30 de ani de cuvinte. Celelalte cuvinte.

Acum 30 de ani, la Timișoara… începeau călătoria prin lume „cuvintele celelalte”, cuvinte rock, cuvinte care au bucurat generații.

Pe 8 decembrie, de data asta la București, la Sala Palatului, „cuvintele” … Celelalte cuvinte au susținut concertul aniversar. Un concert pe care regret că nu l-am putut gusta în întregime. Cu toate acestea m-am bucurat și am șoptit, am fotografiat și chiar am fredonat (din fericire nu m-a auzit nimeni).

Mai multe informații despre concert sunt pe RockFm

O galerie de la eveniment e aici.

One Comment

Lasă un comentariu
  1. Ajtay Mihai Dan / Dec 11 2011 4:01 pm

    Multumesc Oana pentru tot ce postezi pe blog. O adevarata incantare.

Lasă un răspuns

