Skip to content
Noiembrie 28, 2011 / Oana Boncu

Cea mai frumoasă!

10 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Adela / Noi 28 2011 11:15 pm

    Calda fotografia!
    Piesa am ascultat-o in seara aceasta, un pic mai devreme, si amintiri au revenit…🙂 Superba!

  2. Oana Boncu / Noi 28 2011 11:24 pm

    Mulţumesc, Adela! Melodia este într-adevăr foarte frumoasă şi am aşezat-o lângă fotografia asta tocmai pentru că e atât de sensibilă.🙂

  3. Marcel Eremia / Noi 28 2011 11:53 pm

    Să-i crească mare (odrasla mică) și să-i fie sănătoasă și voioasă! Mai e un pic!

  4. Oana Boncu / Noi 28 2011 11:58 pm

    Mulţumim! Să crească şi să fie sănătoşi, voioşi împreună drăgălaşii de ei! Acuş, acuş mă cheamă să o duc la grădiniţă pe odraslă…🙂

  5. Ajtay Mihai Dan / Noi 29 2011 8:26 am

    Un moment frumos sa devii mama. Cu bune si cu rele Dumnezeu a harazit femeia sa fie mama si o bucurie mai mare nu este. Femeia….eterna poveste!

  6. maricu / Noi 29 2011 9:09 am

    Frumos. Multumesc Oana

  7. Carmenutza / Noi 29 2011 11:30 am

    Off ce mamica frumoasa si fotografa e inspirata.. A iesit superba poza.Bravos!

  8. Oana Boncu / Noi 29 2011 10:00 pm

    @Mihai: Aşa este!🙂
    @Maricu: Mulţumim şi noi!
    @Cărmenuţa: Nu-i aşa că e cea mai frumoasă?! Mulţumesc!🙂

  9. Corina / Noi 30 2011 5:58 pm

    Este superba! Eu regret ca nu am nicio poza cu mine graviduta facuta de tine. Sunt de-a dreptul invidioasa:))) Sanatate multa Anei! Si tusei Oana:)))

  10. Oana Boncu / Noi 30 2011 6:32 pm

    Corinuto, si mie mi-ar fi placut sa te fotografiez atunci… Poti sa mai faci un bebe si atunci chiar imi fac timp sa ajung pana la Slatina pentru o sedinta foto.

Lasă un răspuns

