Skip to content
Noiembrie 2, 2011 / Oana Boncu

Calatorie prin lumea viselor

8 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Ana / Noi 3 2011 9:47 am

    Big Like.

  2. Oana Boncu / Noi 3 2011 4:20 pm

    Multumesc, Anuta! 🙂

  3. mihai / Noi 4 2011 6:41 pm

    Iti admir, subiectivismul fata de Bucuresti. E frumos sa mergi doar cu bocancii, printre munti… Oricum sunt siceri si onesti, in contrast cu, scuze…pseuodocapitala.
    Te admir si sunt de acord cu tot ce ai pozat dar comentariul legat de capitala…*Unde am fost. Ce am vazut. Ce mi-a placut…
    Bucuresti*…..mmmm……no comment

  4. Oana Boncu / Noi 4 2011 7:18 pm

    Mihai, nu este un comentariu. Sunt pur si simplu doua pagini separate ale blogului meu asezate din intamplare in ordinea asta. Nici nu observasem .. :))
    Bucurestiul are partile lui frumoase dar nu pot sa ma declar un fan al … hmmm… capitalei.
    Multumesc pentru vizita si comentarii!

    Ps. Eu merg cu bocancii si prin Bucuresti. Probabil ca mi-e dor de munte …

  5. mihai / Noi 5 2011 8:50 am

    Draga Oana imi cer scuze daca am fost badaran. Este o opinie subiectiva dar din punctul meu de vedere, am destule motive sa declar ca Bucurestiul nu este una din cele mai reusite capitale. Argumente sunt destule si sunt convins ca le impartasesti dincolo de cuvinte. In rest, te felicit pentru imaginile pe care le redai pe blog si faza cu bocancii, imi place!!!!!!!!
    Este o vorba: Sa nu intri cu bocancii in sufletul cuiva. Eu as contrazice printr-o continuare: Si in bocanci te poti purta fin si viziunile sa fie clare si mintea luminata de ceea ce vezi. Si mie mi-e dor de munte si iti reinnoiesc invitatia de a vizita Muntii Retezat. Va fi o bucurie unica si m-as bucura sa vad imagini profesioniste de la tine si de ce nu sa promovam la adevarata valoare acestei minuni ale Raiului terestru.

  6. Oana Boncu / Noi 5 2011 11:13 pm

    Sper ca vara anului urmator sa pot ajunge in Retezat. Este de ceva vreme in gandul meu. Anul acesta am ajuns in Fagaras – imi doream mult sa ajung pe Varful Moldoveanu.
    Cat despre bocanci … sunt favoritii mei. I-as purta si vara prin oras dar este muuuult prea cald. 🙂

  7. Costea / Noi 9 2011 3:30 pm

    Ehe, ce bine este să mergi cu bocancii pe munte :).

  8. Fiona / Noi 9 2011 8:36 pm

    Eu port bocancii si vara!!!! Care va sa zica sunt preferatii mei (se intelege ca si starea pe care o confera)! Dar eu sunt Fiona, ceva care se intalneste mai rar…hi hi hi! Pup sis!

Lasă un răspuns

