Skip to content
Septembrie 21, 2011 / Oana Boncu

Tovarăşi de drum (gaşca)

Am scormonit prin arhivă în căutarea unei anumite fotografii şi am găsit (ştiam că sunt acolo…) fotografiile unei seri superbe în Lanul de Secară.

E povestea unei petreceri pline de veselie alături de oameni frumoşi şi dragi, oameni pe care dintr-un motiv sau altul ajung să-i văd mai rar spre deloc.

Dragii mei, nu înseamnă că v-am uitat sau că nu sunt cu ochii pe voi …

Să revenim la seara cu pricina:

Mai întâi Monica, Amalia şi Mirela i-au adus lui Marcel telefonul pierdut.

Apoi a apărut un fel de Moş Crăciun … deloc bătrân şi foarte simpatic😉

Ne-am prins destul de repede că e de fapt „Şeful” din Lanul de Secară.

Unii dintre cei prezenţi au vrut cu orice chip să pară îngeraşi … Probabil se gândeau la cadouri.

Îngeraşul l-a sfătuit pe iepurilă să nu mai bea …

Singur!!!

Steluţa a băut numai cafea toată seara …

S-au făcut şi altfel de fotografii … Elena a fost modelul serii.

Restul poveştii şi opiniile participanţilor Aici.

Lasă un răspuns

