Skip to content
Septembrie 16, 2011 / Oana Boncu

Dimineţi în Vamă

Septembrie. Cât de nemulţumită pare să fie şi marea… Atât de calmă, atât de limpede mă învăluia cu doar câteva zile în urmă!

Au năpădit-o gândurile, valurile, vântul. Şi-i totuşi tare frumoasă! Şi-a îmbrăcat cealaltă rochie, cea cu dantele.

În zori plaja e pustie.

Să-şi fi luat vara tălpăşiţa de pe aici?

Mai fac câţiva paşi prin nisipul umed şi marea îmi mângâie tălpile.

Ah! Deja nu mai sunt singură pe plajă …

Nu cred că au ei timp să admire valurile.😀

Eu am.

Unii oameni chiar nu se pot despărţi de bere …

Are mai multe sticle la el? Sau de ce se grăbesc ceilalţi să-l prindă din urmă?!

Hmm… Dificilă dimineaţă!

Mai bine merg să iau micul dejun!

5 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Costea / Sep 16 2011 8:59 pm

    Vama Veche este moartă între 1 mai şi 1 septembrie, pentru că atunci se adună specimene de ceva care nu îşi au locul în cartea de anatomie. Muzica este de toate genurile şi unită dă într-o manea hidoasă
    Vama de odinioară este la fel de vie precum este şi Jim Morrison.
    Mulţumesc pentru altfel de fotografii despre un loc unde cei cu măcar un fir de păr alb şi-au lăsat visele tinereţii.

  2. M. / Sep 18 2011 7:00 pm

    Imi place marea cand nu e sezonul estival, imi place pentru mirosul ei si pentru muzica pe care o au valurile.

    PS. ma enervezi cu mic dejunul ala, imi ploua in gura, stric tastatura…!

  3. mioara / Oct 12 2011 9:06 am

    O alta lume ptr ei

  4. Nami / Feb 16 2012 10:09 pm

    Imi place cum stau oamenii in Tico. Haioasa trebsoara! ;))

  5. Oana Boncu / Feb 16 2012 11:13 pm

    Hi hi! Ce fain a fost atunci… Iar copiii din Tico spun totul despre vacanta cu buget redus.😀

Lasă un răspuns

