Skip to content
August 3, 2011 / Oana Boncu

Oamenii munţilor – serie

Încep, cu această postare, să expun o idee mai veche de-a mea, idee care a început să prindă contur. Este vorba despre o serie de portrete ale oamenilor care-şi petrec lungile zile de vară pe spinările înverzite ale munţilor, arşi de soare, bătuţi de vânt, zâmbitori sau nu, iată-i, aşa cum i-am întâlnit eu.

Rătăcind prin Ciucaş, până pe vârf şi apoi la adunat de afine, am găsit la întoarcerea la căsuţele noastre de melci, turma de oiţe, Miticii şi desigur pe baciul cel degrabă culegător de steluţe argintate.

Bacii din munţi se vor prezenta la apel o dată pe săptămână.🙂

8 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Catalin / Aug 3 2011 7:21 pm

    I-ar fi stat mai bine cu bastonul din spate în mână…
    Există nervi…este „ceva” scris de Sorescu…

  2. MeetTheSun / Aug 4 2011 11:41 am

    Aoleu! Imi vine sa-ti iau personajul la bataie!
    Eu nu inteleg ce face cu florile de colt? Dar bani se pot face din orice pana la urma…😦

  3. Oana Boncu / Aug 4 2011 12:25 pm

    Exact aşa am gândit şi eu când l-am văzut. Venise, mândru nevoie mare, să ni le dăruiască şi să stea la vorbă cu noi. Le-am luat şi le-am presat. I-am spus şi că am fi preferat să le fotografiem acolo unde au răsărit… Nu cred că le vindea, deci nu era vorba de bani.

  4. Oana Boncu / Aug 4 2011 12:29 pm

    P.s. Pentru cârcotaşii care insinuau că ar fi un cadru regizat (că borcanul cu flori era al meu … şi că eu l-am rugat să-mi pozeze aşa!), răspunsul meu este nu. Fotografia face parte dintr-o serie de instantanee ale unei seri pe munte.🙂

  5. mihai / Oct 8 2011 5:02 pm

    Nu trebuie judecat asa aspru omul muntilor. Oricum este mai curat in cuget si simtiri decat oamenii de la ses, inclusiv capitala sau *mai ales* care au devalizat aceasta tara.

  6. Oana Boncu / Oct 8 2011 5:38 pm

    De multe ori asa este…🙂

Trackbacks

  1. Oamenii din munţi – serie (3) « OanaBoncu's Photogallery
  2. Oamenii munţilor – serie(2) « OanaBoncu's Photogallery

Lasă un răspuns

