Skip to content
Iulie 8, 2011 / Oana Boncu

Categoria „Cugetari nocturne”

Citeam zilele trecute despre o polemica iscata dintr-o scanteie pe un pai uscat.

Vorbe grele aruncate in vant cu usurinta unei priviri.

O privire asupra realitatii de langa noi. E simplu, ridici ochii din pamant, sau dintr-o carte, sau pur si simplu ii deschizi.

Ce vezi e realitatea care, supriza, nu-i la fel pentru noi toti. Fiecare deschide ochii asupra propriei realitati.

Ha ha! Deja aud murmur din public. Simt si ironia „fina”. Raman la parerea mea. Realitatea nu exista intr-o singura forma. O plasmuim cu fiecare privire, vorba, gand. O multiplicam si o deformam prin oglinzile noastre ascunse.

Adevar, realitate, dreptate … depinde in oglinda cui privesti.

Zile senine si oglinzi de cristal, dragii mei!🙂

 

3 comentarii

Lasă un comentariu
  1. toteu / Iul 11 2011 4:25 am

    „depinde in oglinda cui privesti”-asta imi place
    unele oglinzi mai si aburesc,si in amestec cu praful…asa mai aruncam o privire in oglinda vecinului,daca nu din iubire,macar din neputiinta.

  2. Adi GAZ / Iul 11 2011 2:46 pm

    Eu as privi realitatea printr-o lentila polarizata. Lucrurile ar fi mai bine conturate si mai intense😛

  3. Oana Boncu / Iul 28 2011 8:40 pm

    @Toteu: Multumesc pentru vizita!🙂 Oglinzi sunt tare multe in lume… Depinde incotro privim.
    @Adi: Si eu as privi realitatea printr-o lentila noua😀

Lasă un răspuns

