Skip to content
Februarie 13, 2011 / Oana Boncu

Love is in the air

Can you see it?

9 comentarii

Lasă un comentariu
  1. ana / Feb 13 2011 9:06 pm

    Nu. Pentru ca, de fapt, is ciori. Si inseamna ca se intoarce frigu’!😛

  2. Oana Boncu / Feb 13 2011 9:25 pm

    Sunt porumbei, Anuto Sadicuto! Deci … e ceva dragoste in aer. Mai priveste o data, cu ceva mai multa atentie!

  3. carmenuta / Feb 14 2011 1:25 pm

    io cred ca toţi stăteau pe firu cela de travesează poza pe diagonală si i-a speriat ceva/cineva.. Albastru cerului e lovely, iar cu dragostea din el mai asteptam poate pica… ceva…

  4. ana / Feb 14 2011 2:43 pm

    Mdap. M-am uitat mai bine si-s porumbei. Si daca tot m-am uitat cu atentie, am vazut si norul cela in forma de inima. Chiar asa era sau l-ai mai „ajutat” matale?

  5. mitsana / Feb 14 2011 3:11 pm

    Daca dragostea e in aer, atunci cine a pus bomba??!😀

    De fapt, cred ca e singura bomba pentru care n-are trebui sa existe dezarmorsare.

  6. Fiona / Feb 14 2011 6:56 pm

    Desi sunt antisimbol…observ chiar doua!!!😛

  7. Oana Boncu / Feb 14 2011 7:39 pm

    @ Carmenuta: Nu stateau pe nicio craca si nici pe vreun fir. Dadeau ocoale largi in cautare de ceva inimi calde.🙂 Sau poate ca sa se incalzeasca ei … Despre albastru cer senin .. da. Tare frumoasa zi!
    @ Anutzo: Tot sadicuta… Cum sa ajut eu norul daca asa era! Ai sa-mi spui acum ca si pasarile tot eu le-am asezat in formatie de zbor!😛
    @ Mitsana: Tocmai tu zici ca soarele e o bomba?! Tu care ne inviti mereu sa-l intalnim? Hmmmm …
    @ Fiona: Bravos! Deci nu esti chiar de gheata cum suspectam.🙂

  8. Mirela / Feb 14 2011 8:14 pm

    daaaa…. vaaaad. Vad soarele!! Se pune?

  9. Herbert / Feb 15 2011 4:07 pm

    Yes i can

Lasă un răspuns

