Skip to content
Februarie 8, 2011 / Oana Boncu

Categoria „Stiu ce ai facut …”

Azi avem: „Ştiu ce am făcut astă-primăvară!”

Primăvara trecută am zâmbit în soare, m-am plimbat prin Cişmigiu, am purtat mărtişoare şi am fotografiat mărţişoare cu dorinţe atârnate între flori.

Acum ca să înduplec vremea să ne mai zâmbească, am scos din cufăr un astfel de mărţişor. Şi l-am publicat. În Wizz Magazine.

Rezulatul … câteva zile însorite. M-am gândit să vă povestesc şi vouă ca să mai fie soare o vreme.🙂

 

Şi varianta PDF pentru Toma!

Bucharest in bloom

3 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Pacatoasa / Feb 8 2011 3:20 pm

    🙂 Favorabil rezultat:)

  2. Victor Mihiş / Feb 8 2011 5:36 pm

    ce vremuri! pe vremea asta duduiau căminele studenţeşti ale Arhitecturii, aveam linii tehnologice de făcut mărţişoare, cu pene de curcan (ne mai şi ghiftuiam), mărgele, răşini epoxidice,… şi-apoi frigul de rigoare în faţă la Patria, la vânzare…
    fost-ai bade, fost-ai…

  3. Oana Boncu / Feb 9 2011 9:28 pm

    @Victor Mihiş: Da.. Aşa e! Au fost vremuri frumoase. Eu sper ca vor mai fi… Şi visez că într-o bună zi am să fac şi eu câteva mărţişoare frumoase tare.🙂

Lasă un răspuns

