Skip to content
Ianuarie 6, 2011 / Oana Boncu

Martisoare dintr-o iarna

Povestesc bunicii ca, pe vremea tineretii lor, fetele pregateau iarna martisoarele pentru intaia zi de primavara. M-am tot intrebat de unde s-au inspirat cand au ales albul si rosul pentru snurul funditelor. Apoi am citit legenda martisorului… (desigur variante sunt multe insa mie asta mi-a placut).

Alb de la zapada, am gasit destul pe unde am colindat. Si-am gasit si picuri rosii.

Ia uite ce martisoare am „impletit” eu in iarna asta:

Sus la Manastirea Ramet, alte martisoare…

3 comentarii

Lasă un comentariu
  1. George / Ian 6 2011 1:41 pm

    tocmai bune de facut heciumpecin (gem de macese)

  2. Catalin / Ian 6 2011 3:31 pm

    Cam puţine mărţişoare;
    cererea va fi mare…

  3. Oana Boncu / Ian 13 2011 8:46 pm

    @George: Heciumpecin … Am mai invatat ceva. Da’ cred ca nu ajung decat de un ceai.
    @Catalin: Corect!🙂

Lasă un răspuns

