Skip to content
Ianuarie 5, 2011 / Oana Boncu

Categoria „Daca doriti sa revedeti” – Program de Revelion

Pentru o seara de neuitat se coace urmatorul aluat:

Ingrediente: prieteni buni (care stiu sa gateasca), mere, stafide, alte bunatati, grade cu minus (afara), doua trei artificii, etc.

Preparare:

– se pregateste din timp placinta cu mere,

– se serveste calda. (nu exemplific pentru ca nu mai am si imaginile imi tulbura tastatura)

– se pregatesc si alte bunatati (idem mai sus…)

– se gusta ceva grade in minus de afara asezonate cu grade in plus din pahar (cine are…)

– se servesc impreuna cu prietenii sub bradutii luminati de sarbatoare

– se misca picioarele in ritmul muzicii in scop de incalzire a bocancilor (misiune esuata fiindca bocancii n-au gustat si grade in plus…)

– se aduna popor la privit de artificii

– artificiile intarzie. Aprinde fiecare artificiile aduse de acasa… cine a adus.😀

– la final (de an!) se vad luminite pe cer. Ah! Astea-s artificiile! Mi-au inghetat mainile si tre sa am grija si la pahar…

Unaa…. doua…. gata ca am inghetat!

La anu’ (poate am si trepiedu’ la purtator…) si la multi ani!

Sa fiti sanatosi si voiosi dragii mei! Va multumesc tuturor pentru urari si ganduri bune!

2 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Daniela / Ian 5 2011 10:59 am

    Tradare!De trei ori tradare!

  2. mirela / Ian 5 2011 11:52 am

    yum yum. Deci, te numesc datoare cu o bunaciune ca in prima poza :)). La multi ani!

Lasă un răspuns

