Skip to content
Decembrie 22, 2010 / Oana Boncu

Ajunul …

Se apropie ajunul Ajunului. Treaba multa. Cadouri lipsa. Mai bine dau o fuga pe la Mos Craciun sa vad daca a ajuns lista pe care i-am trimis-o…

L-am gasit intr-o seara intr-un Mall. Zic: uite la el … s-a modernizat. Eh! Macar sa aduca niste cadouri! Treaba lui ce face cu logistica si cu Pr-ul. Ma pregateam sa-i zic de cadouri … cand colo … Mi s-a parut prima data ca vad dublu, apoi triplu. Si nu bausem decat o gura de apa. Hmmm! Pana la urma m-am dumirit. Vedeam bine: trei gargarite tare dragute spuneau mosului poezii.

N-am mai stat ca se facuse coada. Am pregatit in schimb ceva biscuiti si un vin fiert cum stiu eu sa fac.😀

Si un colind. Tot ala de acum un an. Ca a zis ca i-a placut.

9 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Catalin / Dec 22 2010 8:08 pm

    Şi culmea este că sunt îmbrăcate identic!
    Un bis mai lung la videoclip nu există?

  2. Costea / Dec 22 2010 8:11 pm

    Sărbători fericite!

  3. Răzvan Păuleţ / Dec 22 2010 9:28 pm

    Îmi place fotografia cu cele „trei gărgăriţe”. Sărbători fericite!

  4. Daniela / Dec 23 2010 8:58 am

    🙂 Cantaaaa Dorniele, canta, canta, canta Dorinele!:)Frumosilor, chiparosilor!( refaceti videoclipul, lipseste celalat catel pe care am inteles ca-l cheama Cutu , Catel ca pe cel promovat mai sus!)

  5. July / Dec 23 2010 9:53 am

    Frumoase gargarite…frumos cadru si frumos cantec. Felicitari!
    Sarbatori Fericite Oana!

  6. Mihai Grigorescu / Dec 23 2010 10:36 am

    Ce faini sunteti !
    Craciun minunat sa aveti !

  7. AnDRAW / Dec 25 2010 2:24 am

    Sarbatori fericite!

  8. monica sultan / Dec 26 2010 7:46 pm

    Sarbatori fericite, alaturi de cei dragi sufletului tau, Oana!!!🙂

  9. Catalink / Dec 28 2010 4:12 pm

    tu ai fost Mos Craciun si anu asta? Mai, fain Craciun ati avut…, dar si noi🙂 Hai sa ai un an asa cum il doresti!

Lasă un răspuns

