Skip to content
Noiembrie 19, 2010 / Oana Boncu

Melancolii de toamna blanda

Se intampla sa fie si azi o zi cu un cer albastru. Albastru bland tivit cu zori aurii.

O astfel de zi s-ar cadea sa o incepi pe nisipul rece mangaiat agale de valuri, de o spuza de ceata ca o parere…

Sau cu un gand temerar la inceput de drum spre varf de munte.

Sau macar cu un zambet melancolic si o amintire dintr-un sfarsit de vara.

 

Si pentru ca tot am vorbit despre ea zilele trecute, condimentez  melancoliile cu o picatura de Sade (Fiona stie de ce…).

 

5 comentarii

Lasă un comentariu
  1. george-b / Noi 19 2010 2:08 pm

    geeeeeeeeeee…. I did not know this song, thanks god I’m a blogger, that way I get to know so much more. Multumesc Oana.

    Sfarsit de saptamana…agale, agale si usurel usurel: imi pare asa de bine ca mai e timp…Cald sau rece, e frumos, aici, pe scoarta asta pamantie, asezata exact unde ne e bine de…Soare.
    That’s being said: gotta gem a glass of…water.
    Hang loose.

  2. Catalink / Noi 19 2010 3:47 pm

    Offf, mie imaginea asta nu-mi inspira deloc, da’ de loc, melancolii de toamna blanda. Negrul ala din imagine… stiu si eu ce sa spun…

  3. ema / Noi 20 2010 6:10 pm

    place!

  4. Lavinia / Noi 24 2010 9:29 pm

    faina tare… delicata si plina de nostalgie

  5. Oana Boncu / Noi 30 2010 9:49 pm

    @George: Multumesc si eu.
    @Catalink: Asa fusera melancoliile mele intr-o zi de toamna.😀
    @Ema: Multzam!
    @Lavinia:🙂

Lasă un răspuns

