Skip to content
Noiembrie 10, 2010 / Oana Boncu

De pe-o zi pe alta

…si-a schimbat orasul infatisarea. Nu de tot. Si-a pus numai haina ca de inceput de iarna. Ciudat! E cald de parca vine primavara.

Oooofff! S-au cam incurcat anotimpurile. Si ele bietele sunt cam abramburite si nedumerite.

Cum spuneam… ieri imi zambeau inca galbene si ruginii frunzele de pe  strada mea. Zambeau de sus, vezi bine…

Dimineata am privit somnoroasa pe geam. Hmmm! S-a schimbat ceva si nu prea inteleg ce.

Ha haaaa! Ba stiu. Toamna asta si-a cumparat un feon nou nout si a vrut sa-si aranjeze pletele. Nu s-a gandit o clipa ca o sa i se stearga „vopseaua”.

Macar acum avem un covor moale si vesel nevoie mare. Alearga dupa masini mai ceva decat o gasca de puradei dupa o minge, pe tapsan.

5 comentarii

Lasă un comentariu
  1. July / Noi 11 2010 8:07 am

    frumoasa toamna…frumoasa imagine…🙂

  2. Mirela / Noi 11 2010 9:02 am

    Hm, mi-ai dat o idee. Cred că prin frunzele alea de le-a feonat toamna ta se află şi cheful meu de muncă. Partea rea a lucrurilor e că nu prea vreau să îl mai caut prin noianul de frunze🙂

  3. Adi GAZ / Noi 11 2010 11:53 am

    Frumos scris, sugestiva poza…

  4. george-b / Noi 11 2010 9:15 pm

    Daca vrei cand ai putintel timp, poti sa te abati si sa culegi cateva frunze de curand cazute pe banca din parcul meu.

Trackbacks

  1. De pe-o zi pe alta - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

