Skip to content
Noiembrie 9, 2010 / Oana Boncu

Povesti din oras: Mi-gratia

Sau mai bine zis gratia lor, a interesantelor animale vazute si fotografiate in acest proiect indraznet: „Kenya – the land of migrations”.

La ceasul cand va scriu, mare parte din frunzele copacilor au migrat: unele pe caldaram, altele se odihnesc in iarba inca verde… pe masini, pe-un ochi de apa. Poate chiar si pe o pleoapa inchisa-deschisa a unui ochi fermecat de culori de toamna.

Despre ce ziceam ca va povestesc? Ah! Da. Despre cum am migrat noi in grupuri de doi cate trei catre vernisajul expozitiei de fotografie semnata de Florin Ghioca. Cand am ajuns noi la locul faptei animalele migrasera inapoi in Kenya (din fotografii cred ca fugisera …) si de aceea a trebuit sa asteptam putin sa se intoarca. In acest timp folosit pentru socializare cu alti prieteni migratori, am tras cu ochiul inauntru:

Un leu putin cam suparat din cine-stie-ce-motive pazea doi cioclii.

Probabil tot de frica leului (romanesc?!) s-au adunat fuguta si celelalte.

S-au certat putin care sa intre mai intai in luminile reflectoarelor…

Apoi s-au calmat.

O leoaica priveste plictisita multimea…

Ce s-or tot plimba astia pe-aici? Zici ca-s in Kenya!

Pana la urma ne-a lamurit Florin care e povestea lor. Cica sa ne uitam la film duminica seara (pe NG evident!). Recunosc ca n-am fost pe receptie…

… as fi mai stat la povesti cu lumea dar mi se inchideau ochii de somn si incepusem sa vad in ceata…

Ce am mai vazut inainte sa plec gasiti aici.

Si daca nu ma credeti pe cuvant, pana pe 19 noiembrie mai aveti timp sa le vedeti la Hobby Cafe,  Negustori colt cu Mantuleasa.  Apoi fotografiile vor incepe migratia spre alte locatii…

2 comentarii

Lasă un comentariu
  1. George / Noi 9 2010 2:45 pm

    Multumesc de reportaj. E frumos.

  2. ana / Noi 10 2010 10:08 am

    Foarte frumos, draguta. Imi place ce ti-a iesit si cum le-ai insirat tu asa „mestesugit”.

Lasă un răspuns

