Skip to content
Noiembrie 1, 2010 / Oana Boncu

Vulcanii Noroiosi 8. Episodul Dune

6 comentarii

Lasă un comentariu
  1. catalina / Noi 1 2010 12:49 pm

    imi place

  2. George / Noi 1 2010 3:48 pm

    Superb: Armonie in linii frante…Este ora 1.

    Foarte expresiv,

    George.

  3. Catalink / Noi 1 2010 5:07 pm

    Buhuhuhuuuuu

  4. Marcel Eremia / Noi 1 2010 9:25 pm

    Fremeni cu distrai, nu?

  5. Oana Boncu / Noi 2 2010 7:21 am

    @Catalina: Ma bucur.🙂
    @George: Multumesc. Cum ai facut sa citesti ora?
    @Catalink: HuhuhuhuBuuuuuu!
    @Marcel: I-ai recunoscut…😀

  6. George / Noi 2 2010 2:13 pm

    Mai intai am trasat un cerc imaginar, in jurul umbrelor; apoi mi-am amintit de asezarea Valcei, si am imaginat un ceas solar, dupa care..M-am uitat la ceasul de la mana, care…statuse, asa ca am citit pe cel de la computer: era ora 1. (LOL) Oricum, comentariul meu e neschimbat: Ai surprins un moment frumos. Trebuia sa gasesti o rama, un perete, cui, ciucan, etc. Apoi trebuie expus (stiu, e deja expus).
    Din nou, multumesc.

    Toate bune,

    George.

Lasă un răspuns

