Skip to content
Octombrie 26, 2010 / Oana Boncu

Vulcanii Noroioşi 1. Episodul Alb-negru absolut

M-am hotărât să editez câteva fotografii alb negru. Le-am ales cu grijă din sacul doldora cu care m-am întors de la Vulcani. Nu mă pot hotărî cu care să încep …

Sunt multe fotografii care îmi plac. Cred că am să fac aşaa… ca în copilărie: partea care-mi place mai mult, la sfârşit. „Bomboana de pe tort” aţi servit-o deja… în „Tăcere!”

Câteva impresii:

1. Norocul participanţilor că am mers şi eu! (Se ştie că sunt responsabilă cu vremea bună. Cine nu ştia a aflat acum. :P)

2. Cele trei mirese au fost tari … „faină blonda”, „aia brunetă e de treabă” dar … „e mai frumoasă rochia celalată”. Mă rog… amănunte. Fetele au fost minunate. Toate trei. Şi blonda şi bruna şi … ăăăăaaa „oaia neagră a familiei” (scuze Andreea – din cauza rochiei :D)

3. Distracţie?  Normal că ne-am distrat (mai ales la editare …).  Florian! Iesi din cadru imediat!🙂

4. Restul în episodul urmator … Acum merg să-i urez „La mulţi ani frumos coloraţi!” lui Adi.

Ah… Iată şi alb-negrul absolut. Daaa… E color!

Model: Suzana

Rochie: Ophelia Bridal

6 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Dianet / Oct 26 2010 10:04 pm

    Like, like, like … ioi … asta nu e fb😛

  2. Marcel Eremia / Oct 26 2010 11:14 pm

    Eu cred că Florian stă ascuns printre fuste. După cum vezi, Suzi l-a descoperit deja!🙂

  3. bogudan / Oct 27 2010 6:52 am

    pana la urma sunt eu nebun…. e alb negru da… medicamenteeeeeeeeeeeeeeeeeeeee…..

  4. Florian Ispas / Oct 27 2010 7:00 am

    Asta e, Marcel m-a deconspirat. De fapt se observa si dupa expresia Suzanei :))

  5. Oana Boncu / Noi 2 2010 7:31 am

    @Dianet: Tare asta cu Like.. Da vezi ca ai si aici buton de like…😛
    @Marcel: Stim ca esti foarte atent si ca nu-ti scapa nimic, dar de data asta era bine sa mai pastram putin misterul. Pana joi …
    @Bogudan: Ai gasit medicamentele? Sau mai postez un alb-negru😀
    @Florian: Imi pare rau… Eu n-am zis nimic. De fapt… ai dreptate. Cred ca Suzana te-a dat de gol. :))

Trackbacks

  1. Vulcanii Noroioşi 1. Episodul Alb-negru absolut - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

