Skip to content
Octombrie 25, 2010 / Oana Boncu

Tăcere!

18 comentarii

Lasă un comentariu
  1. m.d.c. / Oct 25 2010 12:18 pm

    Melancolica captura, imi place.. Salutari. Cred ca ai uitat, te urmaresc din http://europephotobloggers.org/.

  2. Florian Ispas / Oct 25 2010 1:01 pm

    frumos prins si editat. deci o iei de la coada la cap?🙂

  3. Lanuldesecara / Oct 25 2010 2:38 pm

    oanaaaa… jos palaria!

  4. ana / Oct 25 2010 4:28 pm

    Cum zicea un amic de-al tau: fara mila🙂

  5. Marcel Eremia / Oct 25 2010 6:39 pm

    De ce „!” şi nu „…” ?

  6. Oana Boncu / Oct 25 2010 9:05 pm

    @M.d.c. N-am uitat. Multumesc pentru vizita!
    @Florian: Asta era singurul cadru in care nu erai ….
    @Radu: Mercic.
    @Ana: Te-ai molipsit?🙂
    @Marcel: De ce nu? (imperativ. impunerea tacerii ….)

  7. Ellenna / Oct 26 2010 12:35 am

    foarte tare…m-ai spart cu asta..bestiala

  8. Cornel P. / Oct 26 2010 6:33 am

    imi place. felicitari pentru o asa fotografie.

  9. Oana Boncu / Oct 26 2010 7:00 am

    @Ellenna: Ma bucur ca-ti place, dar ma simt vinovata ca ti-am pricinuit un asemenea neajuns. Macar sunt toate bucatile in gramada? Ca vin cu un lipici grozav, al meu personal – marca neinregistrata (inca).😀
    @Cornel P.: Multumesc🙂

  10. manuela / Oct 26 2010 8:35 am

    mie mi se pare foarte graitoare mimica fispasei… si privirea… frumoasa fotografie!!!!

  11. Cel mai recent , Fispasa ( in aceeasi viata , Andreea ) / Oct 26 2010 12:25 pm

    Intr-adevar , era ” Tacere ! ” , Oana a intuit bine.Era necesara cea exterioara , pentru a regasi…evenimentele din interior.
    Confirm spontaneitatea imortalizarii si ii multumesc Oanei .O colaborare spontan-fructuoasa🙂.

  12. catalina / Oct 27 2010 7:05 pm

    f frumos

  13. Lavinia / Oct 29 2010 12:09 am

    N-o sa fiu prea originala… dar… superb!

  14. George / Oct 29 2010 4:08 pm

    Look into my eyes…more…more…more…Can you see?
    Da Cappo:
    Look into my eyes…………………………….Now, you see.

    Tema plina de adancime: Sufletul ?

    George,

    Downey, California.

  15. Cel mai recent , Ispasa ( in aceeasi viata , Andreea ) / Oct 29 2010 8:43 pm

    Intr-adevar , George , este Sufletul.Prezent perfect continuu.

  16. Oana Boncu / Noi 2 2010 7:36 am

    @Manuela: Mercic. Noroc cu modelul ca a cooperat. Si cu Fispas ca a iesit din cadru cand l-am rugat.😀
    @Fispasa: Curat fructuoasa!
    @Catalina: Multzam!🙂
    @Lavinia: Nici eu nu-s originala: multumesc.😀
    @George: I’m looking into My eyes and I see …
    @Fispasa: Multzam de ajutor.:D

Trackbacks

  1. Tăcere! - Ziarul toateBlogurile.ro
  2. Vulcanii Noroioşi 1. Episodul Alb-negru absolut « OanaBoncu's Photogallery

Lasă un răspuns

