Skip to content
Octombrie 15, 2010 / Oana Boncu

Tristeţi. Stări. Lumini…

Sunt zile în care simt cum alunecă viaţa pe lângă mine. În viteză. Şi iar am setat un timp de expunere lung, mult prea lung … Mi se deşiră – înşiră şi alunecă gândurile.

Mă agăţ în fugă de un colţ de ştergar alb-negru.

Sunt zile în care înţeleg dar refuz. Refuz să înteleg de ce… De ce e aşa de multă lume.

Şi atât. Doar atât. Câţiva oameni. Ce-s aceia oameni? Definiţii … cuvinte… fără rost.

Şi tristeţe. Uneori aş vrea să ajut. Mereu aş vrea să ajut. Oamenii. Să fie bine.

Am două mâini stângi. O să învăţ să scriu cu amândouă.

Cânticelul e bonus.

2 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Dianet / Oct 15 2010 10:15 am

    Si ce bonussss🙂 si nu ai doua maine stangi ….😛

Trackbacks

  1. Tristeţi. Stări. Lumini… - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

