Skip to content
Septembrie 29, 2010 / Oana Boncu

Septembrie 29

… plouă mărunt a toamnă lungă. Şi dimineaţa mi-i devreme căci parcă somnul nu s-a scuturat.

Dar nu mi-e somn. Nu-mi mai plutesc vise prin gene. Mi-e linişte şi dor de-un ceai. Un ceai cu prieteni şi cu turtă dulce…

Ceaiul e gata.

Şi fereastra e închisă. Privesc din casă lunecarea lină a lacrimilor pe obrajii reci de sticlă verde.

Două mai vesele s-au luat la întrecere. Cam ca maşinile din umbra lor … aleargă roşii, albe, galbene şi albastre pe asfaltul lucios.

9 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Dianet / Sep 29 2010 9:50 am

    Dupa cum se vede … vin vremuri grele😦

  2. Ioana / Sep 29 2010 10:19 am

    Dupa cum se simte sunt deja vremuri grele…(prietenii stiu de ce!). As vrea ca greul sa fie atat de frumos precum se arata in fotografia aceasta!….Sa avem incredere…

  3. Daniela / Sep 29 2010 10:33 am

    100 de ani de la nasterea Sfantului Parinte Arsenie Boca
    Plangea parintele la rugaciune pentru neamul romanesc si pentru cel dreptcredincios, asa cum plange ziua de azi.
    Parintele nu dadea canoane celor care mergeau la Spovedanie, le spunea doar ,,indreptati-va purtarile„

    * Zicea Părintele Arsenie, parcă pentru toţi
    românii: „Îmi pare rău de
    voi că sunteţi slăbiţi în credinţă. Veţi cădea din cauza fricii. Frica-i
    …de la diavol; nu vă fie frică pentru a vă salva sufletele. Vor veni vremuri
    foarte grele, dar toate sunt îngăduite de Dumnezeu, Care este tovarăşul de drum
    al fiecăruia, de la naştere până la moarte. Vor cădea şi cei aleşi. Îmi pare
    rău că sunteţi cei pe urmă. Vă vor cerne. Vor pune impozite, taxe şi alte
    îngrădiri. Vor lua totul!” (Sora Septimia Măniş, 81 ani, Codlea)

  4. Catalink / Sep 29 2010 10:36 am

    te simt cam apasata de vreme. nu uita ca dupa toamna vine iarna, iar dupa iarna vine primavara

  5. corina-zuza / Sep 29 2010 1:15 pm

    la turta dulce ma bag si eu….si te inveselesc imediat :))))

  6. Oana Boncu / Sep 29 2010 2:26 pm

    Dragii mei, vremurile grele si tulburi au mai fost, sunt si au sa mai fie. Dar azi eu nu-s nacajita de fel. Ba chiar pusa pe sotii … cu tot cerul plumburiu afisat in fotografie.🙂

    Corinuto, la turtite inainte … Si cu ceaiul cum ramane?

  7. ionel onofras / Sep 29 2010 11:13 pm

    esti cam incruntata la cifra lu’ 29!

  8. Oana Boncu / Sep 30 2010 6:23 am

    La cifra lu’ 29?! He hee… sa vedem cum o fi cu 30-ul. Poate apare soarele; daca nu… zambim la nori.🙂 Ziua buna, Ionel!

Trackbacks

  1. Septembrie 29 - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

