Skip to content
Septembrie 28, 2010 / Oana Boncu

Ooooo

Cerculeţe, rotocoale, sfere mici şi mari, pălării într-un picior. Umbră deasă de pădure. Soare strecurat prin ace…

Oare nu se zgârâie pe faţă? Sau aşa îşi pregăteşte razele pentru la iarnă… Îşi ascute oare dinţii pentru dimineţi geroase?

De-aia poartă cipercimea pălăriile pe ochi? Că n-au ochelari de soare?

Vai dar câte întrebări despre-un prăpădit de soare care vara e ca noi … dimineaţa stă la plajă. Iarna fuge la culcare înainte să apună…

Domnişoarele-astea două sigur au uitat de cremă! Le-a prins toamna cam bronzate.

Update: Pe blogul lui Cătălin coniţele cică se ascund… Aiurea! Tot roşii, pistruiate şi cu şosetuţe până la genunchi le-am descoperit…

Una mai prevăzătoare stă sub frunze să-şi păstreze tenul alb.

(Trăznăi înspirate dintr-o anume temă la geografie… )

10 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Dungha / Sep 28 2010 8:59 am

    Superbe cadre,

  2. Mirela / Sep 28 2010 9:13 am

    Pai bine, ma, ti-ai facut ciupercarie si noua nu ne-ai spus????

  3. Dianet / Sep 28 2010 11:05 am

    A treia e superba …🙂

  4. Catalink / Sep 28 2010 1:58 pm

    este multa viata in fotografiilea stea. frumoase rau, ca sa spun asa

  5. ana / Sep 28 2010 5:09 pm

    Astea-s puse ca sa-mi faci in ciuda?

  6. Carmenuta / Sep 28 2010 7:20 pm

    Sunt mai albe decat cele din Vladeasa, postate de cel fudul in Aria vulturilor…
    Superbe cele din poza 2, care parca s-au strans, la un loc, de frig sau la o sueta…

  7. Ionut Dipse / Sep 29 2010 6:58 am

    apetisante😀

  8. Ioana / Sep 29 2010 8:29 am

    Intradevar ”Ooooo”! Frumusele traznaile. Pacat ca toate s otravitoare…sau poate e mai bine asa?!

  9. Oana Boncu / Sep 29 2010 2:41 pm

    Multumesc tuturor pentru vizita in padurea fermecata!

    @ Mirela: … ehee.. mi-am luat padure. Ce ciumpercarie…😀
    @ Dianet: A treia ciuperca?
    @ Catalink: Fremoase, nu zi nu… da rele!!!! Aaa… adica ne-bune.
    @ Ana: Nicidecum. Ca nu-s de mancare.
    @ Carmenuta: Astea stateau la umbra deasa si nu se bronzasera chiar tare …
    @ Ionut Dipse: Poate doar asa … sa le mananci cu ochii. In rest …
    @ Ioana: Mai bine…mai bine ca le-am pozat. Si daca erau bune de mancare … tot asa le gateam. In patru laturi si un strop de culoare.😉

Trackbacks

  1. Ooooo - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

