Skip to content
Septembrie 22, 2010 / Oana Boncu

Tovarăşi de drum

Pe Steluţa am întâlnit-o prima dată pe grupul de discuţii „Portetul”(care din păcate nu mai este activ). Îi admiram fotografiile şi cunoştinţele de tehnică fotografică fără să o fi cunoscut personal. Nu îndrăzneam să comentez prea mult pe grup.

Ne-am întâlnit în excursia organizată de „orasul.ro” la Muzeul Aviaţiei, într-o zi cu soare, copaci înfloriţi şi tot ce-i mai trebuie unei zile de primăvară ca să fie superbă.

Mi-am permis atunci „impertinenţa” de a-i face câteva fotografii cu minunatul meu Canon mic (cum îi zic acum;  săpuniera cum îi ziceau amicii mei mai şugubeţi). M-a rugat să i le trimit; ceea ce am şi făcut. De atunci ….

Am tot vorbit. Am fost la vernisaje. În workshop-uri.

Şi acum îi admir lucrările, dicutăm şi îi pun o mie de întrebări; o bat la cap să-şi facă publice fotografiile şi pe un blog, ori site personal…

Chiar! I-a să-i dau un telefon să-i amintesc…

7 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Catalin / Sep 22 2010 8:44 am

    Sa ne dai si noua…

  2. Mirela / Sep 22 2010 8:49 am

    telefon? vreau şi eu! îţi spun modelul?

  3. Oana Boncu / Sep 22 2010 10:08 am

    Bine Cătălin, o să te sun şi pe tine.🙂

  4. Oana Boncu / Sep 22 2010 10:09 am

    Păi … nu prea contează pentru mine de la ce model de telefon ai să-mi răspunzi dacă te sun. Important este să ne auzim, nu?

  5. steluta / Sep 22 2010 10:20 am

    Multumesc, Oana.
    Si ai uitat sa mentionezi escapada pe care am avut o impreuna in Lanul de secara…

  6. Oana Boncu / Sep 22 2010 11:13 am

    Uuups! Speram să nu se afle …😀
    Mulţumesc şi eu pentru tot ce m-ai învăţat şi anticipat pentru ce urmează.

Trackbacks

  1. Tovarăşi de drum - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

