Skip to content
Septembrie 20, 2010 / Oana Boncu

Zâmbet

Întâlnesc într-o zi un prieten drag … Zâmbesc.

Grăbit fiind mă roagă, alergând după lift, să-i mai zâmbesc o dată.

Zâmbesc.

O nouă zi. Dimineaţa. Îmi amintesc. Şi îi zâmbesc dintr-un e-mail. 🙂 Cam aşa.

__________________

Altă zi. Alt om drag…

” Îmi place zâmbetul tău.”
Zâmbesc demonstrativ … 😀

„Cum l-ai sculptat? Te-a ajutat ziua de azi, de ieri sau dintotdeauna?”

Răspund zâmbind:  Când e … e de la mama, de la oameni frumosi, de la zile senine…

Să nu uit: Cu dedicaţie specială pentru Ana mea.

13 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Agnusstick / Sep 20 2010 1:43 pm

    Dar e posibil…!!! În ziua de azi, tocmai cine nu te-aştepţi se ocupă cu etnobotanica! Dacă vă lasă… Eba-i mare, domne! Gata, m-am hotărât, votez cu Partidul Albă ca The Panda al lui nea R. Muscer sau aşa ceva! Văd că deja unii îi fac propagandă netto.

  2. Oana Boncu / Sep 20 2010 1:47 pm

    Habar n-am care-i treaba cu partidul. Dar e bine ca fac şi eu ceva pe-aci pe net…
    Despre cât de mare este Eba… Nici asta nu ştiu.
    În schimb am aflat că Grădina ar fi mare … Şi unora tot nu le e de ajuns. 😀

  3. Dungha / Sep 20 2010 2:56 pm

    Frumos lucrat,

  4. Oana Boncu / Sep 20 2010 2:59 pm

    Mulţumesc frumos, Vali. Am avut cu ce… lentilă, lumină şi … subiect. 🙂

  5. ana / Sep 20 2010 3:25 pm

    Multumesc ciupercutza! Pardon – dragutza pt. ciupercutza. Acum imi zambeste de pe monitor.

    Treaba cu partidul sta asa: Remus Cernea (exotic candidat) s-a hotarat sa renunte la PArtidul Verde si sa infiinteze unul nou: Alba ca … The Panda.

  6. Catalin / Sep 20 2010 7:12 pm

    is comestibile?
    cind le-ai fotografiat ai zimbit?
    idem la prelucrare?
    dar cind citesti ce am scris ?
    aaa
    si faza> nu-i asa ca ai lipit ciupercile de fundal 🙂

  7. Oana Boncu / Sep 21 2010 6:12 am

    @Ana: Cum spui tu drăguţă. Eu nu te contrazic.
    @Cătălin: Nu-s comestibile. De zâmbit am zâmbit şi când am apăsat pe declanşator, şi la editare şi desigur când am citit comentariul tău.
    🙂 Uite…zâmbesc şi acum când îţi răspund. Din cauză că am lipit fundalul de ciuperci. 😀

  8. Paula / Sep 21 2010 7:18 am

    hei! m-a dat sufletul de gol…( a zambit prea mult 🙂
    multumesc..

  9. altrix / Sep 21 2010 8:08 am

    Fain ti-au iesit…

  10. Ciprian Dumitrescu / Sep 21 2010 5:12 pm

    Super ciupercute!

  11. Oana Boncu / Sep 22 2010 9:56 am

    Aşa e. Nu mă mai dădeam dusă din pădure. Un adevărat paradis de frunze colorate, ciperci, păsări(cu ele nu prea am avut noroc fiindcă-s mereu grăbite…).

  12. Daniel Alexandrescu / Sep 27 2010 11:32 am

    Foarte reusit cadrul. Le-ai luminat de deasupra cumva (desi lumina pare sa vina de la interior) ?

  13. Oana Boncu / Sep 27 2010 1:02 pm

    @Daniel Alexandrescu: Lumina este cea naturală – am fotografiat ciupercile cu soarele în lateral cumva. La ora aceea soarele avea o lumină ceva mai moale şi estompată de crengile copacilor. Aşa s-a creat efectul luminării din interior. Şi un strop de editare … 😀

Lasă un răspuns

