Skip to content
Septembrie 16, 2010 / Oana Boncu

Zbateri. Temeri. Zbor

Îmi zbârnâie în urechi tropăitul greu de aripi de bondar. Parcă ar merge încălţat cu bocancii prin sufrageria timpanului meu.

Păşesc agale prin iarbă. Azi nu mă grăbesc nicăieri. Pentru mine toamna poate să vină. O aştept cu şevaletul pregătit.

Pentru ei faptul că vara-i gata are o altă-nsemnătate… Se tem de frig, de brumă … fiindcă n-au mănuşi.

Mănuşi pentru aripi. Şi botine fermecate cu care să foşnească molatec în zbor.

7 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Radu nashu :)) / Sep 16 2010 7:26 pm

    A trecut ceva timp de cand nu am mai „tras un ochi” la fotografiile tale. In schimb, ca intotdeauna, sunt superbe. Frumos tare si comentariul. Este bine ca nu te sperie toamna … nici pe mine nu m-ar speria dar stiu ca dupa ea vine iarna si … dar mai bine ma opresc aici. SUCCESURI!

  2. carol / Sep 16 2010 9:40 pm

    10++,fara mila

  3. Mirela / Sep 17 2010 7:10 am

    hm, ieri a fost ceva în aer. Ceva cu fluturi. Faină fotografie!

  4. corina-zuza / Sep 17 2010 1:02 pm

    lasa, ca in doua zile vin cu „fluturasul” meu la tine in vizita si sa vezi fal-fal prin sufrageria …..”timpanului tau”.🙂

  5. Ionut Dipse / Sep 19 2010 8:05 am

    faina zbatere

  6. Oana Boncu / Sep 20 2010 3:05 pm

    @ Radu: Mă bucur că ai mai găsit intrarea în grădina mea cu trăznăi. Mulţumescuri!
    @Carol: Cum spui tu!
    @ Mirela: O fi…🙂
    @Corina: Iată că a venit şi ziua aceea. Abia aştept să vă văd!
    @ Ionut Dipse: Mulţumesc pentru vizită. Mai poftiţi!

Trackbacks

  1. Zbateri. Temeri. Zbor - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

