Skip to content
Septembrie 16, 2010 / Oana Boncu

Tomnatice gânduri

Mi-aş lua rucsacul la spinare şi boncancii. Cu somnul în gene şi vise în plete…

Cu o chitară subsuoară.

Şi pe-aci ţi-e drumul …

Pe cine şi câte cărări

Pe cine şi câte cărări las în urmă nu-mi pasă
Trec singur prin lume deşi câteodată m-apasă
Sunt vesel chiar dacă ştiu bine că drumul se înfundă
Voi merge spre zare şi n-are decât să se ascundă.

Cânt fără să-mi pese că-i cineva să m-asculte
Îmi place doar toamna când umblu prin frunzele multe
Visez o iubire cum n-a fost şi nu e
Deşi tot mai rece şi singur cărarea mă suie.

Din cărţi nu rămân cu nimic nu mă învaţă
Decât frumuseţea pădurilor câte-o povaţă
Mi-e sufletul pajişte, inima luncă şi vie
Tristeţile toate din lume mi-s scumpe, să vie.

Când beau din întinderi şi gust din încinse izvoare
Nimic nu mă îmbată mai mult decât umeda zare
De oameni mi-e drag când departe de ei ştiu că unde
Şi unde o mână învinsă de febră se-ascunde.

Dar nu-i nici lumină şi nu-i nici durere prea aproape
De aceea m-aşez lângă ţărmul cu vise şi ape
De aceea pe cine şi câte cărări las în urmă nu-mi pasă
Şi fac numai mie şi numai cu florile-n casă.

Ducu Bertzi

7 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Catalink / Sep 16 2010 12:48 pm

    Gandurile astea miros mai mult a primavara decat a toamna. Imi place si imaginea si versurile.

  2. Oana Boncu / Sep 16 2010 12:51 pm

    Sunt tomnatice Cătăline, că doar toamna găseşti culorile revarsate aşa de bogat peste păduri şi peste zare.🙂

  3. Fiona / Sep 16 2010 6:15 pm

    Uf, cum mai scrii tu!
    Pregatesti calea catre un drum, pe aproape?…

  4. otraBarcelona / Sep 17 2010 5:32 pm

    Fabulous tree layers fading away.

  5. turistclujan / Sep 19 2010 12:17 pm

    faina atmosfera de toamna…

  6. Oana Boncu / Sep 20 2010 3:08 pm

    @ Fiona: Iar am tastat greşit?
    @ otraBarcelona: Gracias!
    @ Turistclujean: Aşa-i toamna … faină.🙂 Mulţumesc.

Trackbacks

  1. Tomnatice gânduri - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

