Skip to content
Septembrie 15, 2010 / Oana Boncu

Tovarăşi de drum

S-a insinuat într-o bună zi pe blogul meu. De fapt pe ambele. Critică şi istorie … Hmmm! Istorie! Niciodată nu mi-a plăcut … Vorba Elenei:  ştiu în ce an m-am născut şi în ce an suntem…

Prima dată mi-a povestit despre sahiştii din Cişmigiu… (Ah! A trecut vara şi nu am ajuns acolo să îi pozez.)

A doua oară a cerut şpagă fiindcă a recunoscut locul pe care-l pozasem.

Apoi am mers la una dintre excursiile „Orasului” şi m-a recunoscut.

Eh! De atunci am primit nenumărate lecţii de istorie… dar ce e şi mai important … „m-am căptuşit” cu un frate. Fiindcă aşa s-a hotărât el. Că vrea să fie fratele meu. Şi cum nu aveam niciun frate … am zis că nu-mi strică să am şi eu.

Azi e ziua lui. Aşa că …

La mulţi ani, frate-meu Cătă!

5 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Adela / Sep 15 2010 7:31 am

    La multi ani!!!!!!!🙂

  2. monica sultan / Sep 15 2010 9:10 am

    La Multi Ani!!!🙂

  3. Daniela / Sep 15 2010 9:54 am

    Hai lasa-ma , zici ca e din filme:) !Vorbeste tu cu frati-tu sa-mi dea si mie un autograf:) in timp ce rade nu in timp ce conduce fierul:P!

  4. Carmenuta / Sep 15 2010 2:00 pm

    e din vremea pioneratului! Lipseste cravata si costumu bleumarin închis…Ff frumoasă poza.. manechinu sa traiască si fotografa ..la mai mare :))

Trackbacks

  1. Tovarăşi de drum - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

