Skip to content
Septembrie 14, 2010 / Oana Boncu

Tovarăşi de drum

Cu greu… Recunosc! Cu greu m-am mobilizat să postez încă ceva din proiectul acesta. Şi nu pentru că am rămas în pană de „tovarăşi” sau de drum … ăăăă… inspiraţie vroiam să zic. Ci pentru simplu fapt că, nicio fotografie, niciun portret nu a fost atât de „grăitor” cum mi-aş fi dorit.

Răsfoiam zilele trecute arhiva de fotografii şi mi-am adus aminte de …

„Oana, citeşte manualul!!!” şi … veşnica întrebare din 2009-2010 „Ai citit manualul?”

Aş putea spune că un an întreg mi-a tot spus… Din 31 decembrie 2009 până pe 1 ianuarie 2010. N-am mai rezistat şi am citit manualul. Interesant… de ce să zic. Dar tot a trebuit să apelez la ceva lămuriri suplimentare de la Marcel. Pentru insitenţa cu care mi-a amintit de importanţa manualului (aparatului meu foto…), pentru Depeche Mode, ACDC şi alte muzici săltăreţe ascultate prin Ardeal, pentru că, împreună cu Anca şi Cristian, formează o familie minunată de oameni frumoşi şi talentaţi la care ţin foarte tare… pentru toate acestea (şi nu numai) îi mulţumesc!

Şi desigur că îi mai spun (şi cu această ocazie) LA MULŢI ANI!

Şi ca să o citez pe Tatiana….

Întrebare: Ce-mi spune Marcel în fotografia de mai sus ?

9 comentarii

Lasă un comentariu
  1. monica sultan / Sep 14 2010 9:16 am

    „Hei, Oana… acum ca tot ai citit manualul aparatului pe cand urmatoarea iesire? Vreau sa vad ce s-a prins de tine; nu de alta dar eu pana nu vad, nu cred! Sunt sigur ca ti-a scapat ceva si abia astept sa te tachinez :))) ”
    Si ca sa pastram din mirajul Tatianei… Intrebare: din cate caramizi este format peretele ce se zareste pe fundalul cadrului cu Marcel?

  2. ionel onofras / Sep 14 2010 9:50 am

    Da Oana il recunosc, el e, OMUL Marcel, stiu ce zice: Ai citit manualul?🙂
    e in stare, il cunosc🙂 poate capat si io o invitatie la drumetie daca voi nu vreti sa ma insotiti in Bucovina!

  3. Oana Boncu / Sep 14 2010 10:08 am

    @ Monica, să vedem ce zice Marcel… Despre cărămizi, ce să zic?! Tot Marcel poate să ne spună cum e cu materialel de construcţie… Spor la treabă, Marcel!

    @ Ionel: Exact asta zice! Ah! Şi de Bucovina … nu-i vorbă că nu vrem. Eu cel puţin … nu pot. Din păcate … Am văzut cât e de frumos acolo… Eheeee!
    Despre drumeţii, te voi anunţa când merg şi dacă îţi va face plăcere să mergi eşti binevenit.🙂

  4. Daniela / Sep 14 2010 10:18 am

    🙂 Talentati la ce? Traiasca golaneala!La multi ani, Mar(c)ele?

  5. Oana Boncu / Sep 14 2010 11:23 am

    @ Daniela: Talentaţi la scris, la scrimă, la fotografie…
    Ştiu şi ei, şi cei care-i cunosc despre ce povestesc eu aici.🙂

  6. Catalin / Sep 14 2010 11:28 am

    Să foloşeşti o blendă!

  7. Oana Boncu / Sep 14 2010 2:22 pm

    O să foloseşc când o să am!😛

  8. Marcel Eremia / Sep 26 2010 12:19 am

    Împreună cu milioanele de scuze (pe care le voi aduna cumva, cândva) îmi torn cenușă pe/în cap (cum este mai corect în acest caz?) și cu miile de motive și justificări (știi tu…. construcția… plecarea la Photokina…) că nu am reușit să citesc acest blog de aproape 2 săptămâni, Oana dragă îți mulțumesc pentru articol și pentru urări. Și pentru bunele referințe față de familia din care, cu umilință spun, fac și eu parte.

    Mulțumesc și celorlalți pentru urări și pentru cunoașterea de care au dat dovadă la ghicirea întrebării de pe buzele mele, de pe fața mea, întrebătoare și ea la rândul ei.

    Despre cărămizi, betoane, soluții de izolare, tablă de acoperiș, ferestre de mansardă și alte accesorii de umplut timpul, mai ales când nu-l ai, vă stau tuturor la dispoziție!🙂

Trackbacks

  1. Tovarăşi de drum - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

