Skip to content
Septembrie 8, 2010 / Oana Boncu

Cochetărie?

Sau respect faţă de sine?

Să vă spun mai întâi povestea…

Era odată… ca de fiecare dată o domniţă cam sprinţară. Şi domniţa asta din poveste avea obiceiul să adune în „dreptunghiuri magice” (că doar e poveste, nu …) cam tot ce i se părea interesant pe unde mergea.

Tot aşa s-a întâmplat şi pe la Peştera Muierilor… A făcut ochii maaaaaari de tot şi a pozat doamnele (ha ha! nu era niciuna dar şi le-a imaginat ea…) din peşteră.

La ieşire ce să vezi minuneeeeeeee…

Un pitic cu barbă colilie, cum îi sade bine unui pitic din poveste, părea că s-a rătăcit de ceilalţi şase voinici.

Hop şi domniţa să-l pozezeeee…

E aici e aici! Că începe piticul să caute prin buzunare de credeai că scoate cine-stie-ce … ce or fi având piticii din poveşti prin buzunare.

Ei aş! Scoate o… o oglinda. Îşi aranjează tacticos pletele şi barba…

Apoi se aşează ca pentru poză.

Pân’  la urmă am aflat că nu-i pitic. Şi nici Alba ca Zăpada nu stă pe acolo.

E Moş Costică de stă mai sus pe deal.🙂

9 comentarii

Lasă un comentariu
  1. adriana / Sep 8 2010 2:53 pm

    Smecher mare, nea Costica! Cred ca te-a placut!

  2. Catalink / Sep 8 2010 3:11 pm

    Mai Oano, da de cand ai tu si talente de Ion Creanga? Frumoasa povestea spusa de imagini si frumoasa povestea spusa de tine.

  3. Carmenuta / Sep 8 2010 5:16 pm

    nu mi se pare a fi pitic, dar chiar si asa e unul cochet si dotat cu ace de siguranta la pept! Imi aduce aminte de ciobanii din Apuseni… Cernit de timp…

  4. DL / Sep 8 2010 10:56 pm

    Frumos, frumos reportaj. Bravo.

  5. Oana Boncu / Sep 9 2010 6:09 am

    @ Adriana: Daaa… Mă bucur că ai trecut pe aici.🙂

    @Catalink: Eu mai ştiu ce talente am?! Povestesc şi eu cum pot despre ce-mi bate la uşa vieţii…

    @Carmenuta: Şi eu am crezut mai întâi că-i cioban. Dar nu erau mioare prin preajmă. Plus că m-am apropiat să fotografiez şi tare mai era mărunţel …

    @DL: Multumesc pentru vizita si pentru apreciere.🙂

  6. Ioana / Sep 9 2010 6:22 am

    He he! Iata de unde mi se trage! Oglinda e nelipsita, acele asemenea…cum mai semanam unii dintre noi…

  7. carol / Sep 9 2010 10:03 am

    un making of,pe cand..:)?

  8. Agnusstick / Sep 10 2010 9:54 am

    Ba stă, stă, dar n-o zăreşte decât Moş Costică! Vezi că nu priveşte în obiectiv, ci mai sus, în spatele tău? Cred că AcZ îi făcea semne disperate că trebuie să zâmbească, doar e singurul ei reprezentant oficial acreditat, şi nu poate fi tocmai morocănos, ci doar uşor şi superior mutulic.

  9. ROBERT / Sep 10 2010 10:44 am

    Ehei ce batranel interesant si simpatic ai intalnit😀 nu e cumva un spiridus ?:)) spor si la mai multe imagini reusite !

Lasă un răspuns

