Skip to content
Septembrie 2, 2010 / Oana Boncu

Ceas desfrunzit …

He heeeee!! Ce planuri măreţe de mers la mare în extrasezon… Ce Vama Veche în lumini de septembrie – lumini din alea de august, dar  în septembrie…Cu nisip fin şi scoici şi albastrul nesfârşit al mării …

În loc de toate acestea, mă bucur de cerul albastru şi  infinit brodat cu fir de lână. De lână fiindcă un cojoc e mult mai util decât costumul de baie.

Cum care costum de baie? Cel din planurile mele …

Ce să mai lungim vorba?! Mai bine daţi drumul la muzichie

6 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Fiona / Sep 2 2010 2:28 pm

    Abia m am trezit, citesc, si parca visez…visez oare? Se aude frumos…

  2. ionel opnofras / Sep 2 2010 4:58 pm

    frumoasa seria asta de toamna, felicitari!

  3. Oana Boncu / Sep 5 2010 9:44 am

    @Fiona: Nu visezi! E toamna.
    @Ionel: Multumesc :). E abia inceputul de toamna …

  4. Marcel Eremia / Sep 5 2010 9:55 am

    Din septembrie încolo nici nu-ţi mai trebuie costum de baie…

    Poţi să-ţi iei direct … pufoaica! 🙂

  5. Oana Boncu / Sep 6 2010 6:21 am

    Adică să mai iau una în plus faţă de cea pe care o port deja?

  6. Dungha / Sep 28 2010 9:00 am

    Delicat cadru,

Lasă un răspuns

