Skip to content
August 27, 2010 / Oana Boncu

Borcanul

O zi ca oricare alta. Tastez de zor până când simt că nu-mi mai simt degetele. Au amorţit. Şi-s reci. Reci ca iarna.

Mă ridic şi-mi fac, deja obişnuita plimbare prin birou. Doi paşi până la fereastră. Apoi încă doi înapoi. Şi retur.

Zăbovesc acolo câteva secunde. Poate un minut.

Mă simt ca-ntr-un borcan. Unul de sticlă verde. Ca cel în care punea mama gogoşarii când eram mici.

Acum îi pune în borcane mici. Mici cum eram noi …

Of! M-am luat valul şi-am uitat ce spuneam!

Aaa! Daaaa… Eram la birou. În borcanul meu de zi cu zi.

Îmi zice Ana la telefon ca n-a putut să se plimbe azi. E prea cald…  Caniculă. Parcă-mi amintesc ceva, ceva …

Privesc din borcanul meu spre forfoteala de afară.

Mi s-au dezmorţit degetele.

Doi paşi…

6 comentarii

Lasă un comentariu
  1. dorel / Aug 27 2010 3:43 pm

    offtopic😀, de unde aveai tu Dell Inspiron?!

  2. Agnusstick / Aug 27 2010 4:35 pm

    Ah, în prima variantă de poză parcă era mama-nor ducându-şi puii la şcoala de furtună… Dar poza asta inspiră nehotărâre în bătaie sau cădere în gânduri.

  3. costea / Aug 27 2010 8:35 pm

    Uneori borcanele erau scapate din mână şi conţinutul scăpa de strânsoarea sticlei…

  4. Oana Boncu / Aug 30 2010 6:15 am

    @ Dorel: N-aveam.

  5. Oana Boncu / Aug 30 2010 6:16 am

    Mama nor si scoala de furtuna vor reveni. Cand le-o veni randul. Acum… sa cadem pe ganduri, numai usurel asa… sa nu le strivim.🙂

  6. Oana Boncu / Aug 30 2010 6:17 am

    @Costea: Prefer varianta mai conventionala a inlaturarii capacului pentru ca lasa continutul sa iasa…

Lasă un răspuns

