Skip to content
August 25, 2010 / Oana Boncu

Senzaţie de toamnă

Ai observat? Miroase a toamnă.

Soarele zâmbeşte a toamnă. Toamnă timpurie cu struguri şi prune vineţii.

Ca degetele mele când degeră a iarnă.🙂

Mai e până la iarnă…

Acum e doar senzaţia de toamnă. Nu-i încă timpul, dar parcă văd ghiozdanele grăbite. Sub ele niste mogâldeţe încă dorm.

Acum e doar răcoarea de dimineaţă. Şi-mi vine să mă somnoresc şi să ridic pătura până la gât şi să strâng ochii bine.

Bine de tot. Ca să mai dorm puţin. Puţin de tot… Până se face soarele galben.

Ce tot spun… e deja seară.

Oare am visat? Sau e chiar toamnă?

2 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Fiona / Aug 25 2010 8:56 pm

    Mmmmmmm, absolut imbietor! Am simtit totul: patura, galbenul, strugurii…vine toamna..

Trackbacks

  1. Back in town. « [intimate] diary

Lasă un răspuns

