Skip to content
Iulie 27, 2010 / Oana Boncu

Hai mai bine-un cântec vesel să cântăm!

Că am fost în Vama Veche cred că ați înteles din fotografiile anterioare. Ce nu v-am spus este când am fost.

Într-o bună zi, cu soare mult și aglomerație de oameni cum n-am văzut nicicând pe nisipul din Vamă. Am aflat de festival târziu…

Poate, dacă aflam mai devreme, evitam să mergem atunci. Mă bucur, însă, că am aflat așa de târziu.🙂

Atmosfera de pe plajă, deși nu incendiară, era una foarte plăcută…

Am ajuns pe plajă când cântau cei de la Emeric Set. Iată-i:

Gheorghe Zamfir  a fost și el prezent pe scenă și ne-a încântat urechile cu virtuozitate și talent împreună cu „instrumentiștii din spate” (violă, contrabas, țambal și clarinet).  Trebuie să mărturisesc că mi-au plăcut foarte tare viola și contrabasul.

Din păcate nu m-am putut apropia de scenă pentru a-i prinde în cadru… „Uniformele” țineau mulțimea la distanță. Nu că ar fi vrut cineva să năvălească pe scenă…

Intre pauzele de fotografii mergeam la „locul meu” – aveam o lojă ceva mai în spatele sălii.

De acolo, printre oameni veseli, stele căzătoare și cu marea atât de aproape nu mă puteam abține să nu închid ochii câteun pic. Și apoi să-i deschid numai cât să-mi aduc aminte unde sunt.

Deși am tot citit impresii pro și contra, mie recitalul lui Ducu Bertzi acompaniat la vioară de Mihai Neniță, mi-a plăcut foarte mult. Probabil și pentru că ii știam multe din piese și am cântat aproape tot timpul. Daaa, daa! Chiar am cântat.😀

Seara au încheiat-o cei de la Celelalte Cuvinte. Pe noi însă ne-a doborât oboseala și n-am zăbovit decât pentru câteva fotografii promise lui Adi. Și ceva acorduri de chitara.

5 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Ioana / Iul 27 2010 12:06 pm

    Celelalte Cuvinte…va invidiez sincer!

  2. Cătălin / Iul 27 2010 1:06 pm

    Pe cameraman îl cheamă Andrei…şi lucră la Tvr

  3. ionel opnofras / Iul 27 2010 3:15 pm

    bravo mai neastamparato! nu stai locului o clipa…foarte sugestive imagini, felicitari :)!

  4. cosmin / Iul 28 2010 8:32 pm

    mie imi plac cea cu naiul lui Zamfir singurel pe scaun si cea cu Marcel si al lui bass (ultima) …

    restul , eh, tie chiar iti plac de te-ai hotarat sa le arati sau ai vrut sa fie un soi de relatare cat de cat obiectiva si de-asta le-ai pus pe toate?!

  5. Oana Boncu / Iul 29 2010 8:04 am

    @ Ioana: Eh… Lasă că mai e timp.
    @ Cătălin: Nu te contrazic.
    @ Ionel: Nu pot sta locului. Mulțumesc!🙂
    @ Cosmin: Și mie-mi place foarte tare imaginea naiului ce-și așteaptă rândul. și imi plac și celelalte. Dacă nu-mi plăceau nu ajungeau pe blog. Și da, au rolul lor în a ilustra evenimentul despre care povestesc…
    Mulțumesc pentru vizită!🙂

Lasă un răspuns

