Skip to content
Iulie 15, 2010 / Oana Boncu

Astazi am vazut „povesti”

Povesti frumoase despre un Maramures incarcat de traditie, de misterioase ceturi si de oameni frumosi, am tot ascultat.

Astazi am fost de dimineata sa le vad. Sa vad povestile din Maramures asa cum le-a adunat Mihai Grigorescu. Am facut rapid cateva cadre inainte sa ma intorc in studio.

Mai bine sa-l vedem pe Mihai cum isi aranjeaza cu grija filele povestilor …

In timp ce isi potriveste fotografiile pe perete imi si spune cate ceva despre dealurile si satele pe care le-a cutreierat.

Povestile lui au si personaje.

Cineva care ma vede ca fotografiez lucrarile se amuza apostrofandu-l pe Mihai Grigorescu: „Uite cum se fac fotografiile cu Maramuresul! Nu cu noaptea in cap cum ma trezeai pe mine…”

Eu as zice doar ca unii sunt mai norocosi. Si nu vorbeam de mine acum …

Restul povestilor va asteapta deseara la Carturesti. Si Mihai..

10 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Adi GAZ / Iul 15 2010 1:30 pm

    Ne vedem azi la vernisaj😉

  2. Adi GAZ / Iul 15 2010 2:12 pm

    Si revin, in legatura cu Mihai.
    E o placere sa mergi cu el pe coclauri. Am fost odata impreuna la pozat de ceturi. Ne-am intalnit pe la 4 AM. La rasarit, n-am avut noroc de neguri fotogenice.
    Si, stau si ma gandesc de cate ori a mers Mihai zeci de kilometri ca sa prinda un anume rasarit, dintr-un anume loc si, in loc de rasarit sa fie doar o ceata densa…

    Dar, sunt sigur ca o sa ne spuna el diseara🙂

  3. Daniela / Iul 16 2010 7:08 am

    Frumoase povesti, maramuresul o minune , dar pentru a vedea o minune e nevoie sa petreci o minune in adancul ochilor!Ce tara minunata avem!Cu oameni si locuri binecuvantate!

  4. Catalink / Iul 19 2010 10:02 am

    Am fost acolo. Superba expozitie. Trebuie vazuta

  5. Agnusstick / Iul 19 2010 7:27 pm

    Dacă avea armură şi lance (Lancie?) semăna şi mai mult cu Don Q. în luptă cu ceţurile gonite de vânt. Dar senzaţia de S.F. din ultima poză e chiar mai tare („Terminator continuând acţiunea cu ditamai gaura de faustpatron în fosta inimă”).

  6. Oana Boncu / Iul 20 2010 12:29 pm

    Multumesc tuturor!

    @Agnusstick – eu ma gandeam ca Mihai are soarele Maramuresului la suflet.🙂 Sau ceva pe acolo. La Terminator sigur nu m-am gandit cand am apasat pe declansator.
    @Ciprian – da. Stiu. Eu le-am dat fotografia.

  7. Mihai Grigorescu / Iul 21 2010 10:24 am

    Multumesc Oana !
    Ganduri bune din Maramu’ , pentru toti !

  8. ionel opnofras / Iul 26 2010 10:47 pm

    imi place mult ce ai facut din Mihai, niciodata nu a aratat mai bine….esti un fotograf de exceptie Oana! felicitari

  9. Oana Boncu / Iul 27 2010 9:17 am

    Multumesc frumos pentru apreciere. Nu stiu daca merit inca titulatura de fotograf.😀 Ma straduiesc …

Lasă un răspuns

