Skip to content
Mai 19, 2010 / Oana Boncu

Povesti din oras: Mitingul

Astazi am o altfel de poveste de spus. Una trista. E povestea unor oameni necajiti care au batut multi kilometri ca sa vina sa-si spuna pasul si sa isi manifeste dezacordul fata de „ce li se pregateste”.

N-au fost 60 000 de oameni acolo, asa cum s-a tot zis.  Jandarmeria a estimat ca ar fi fost vreo 30 000. Cati au fost, cati n-au fost … au fost cu bun simt.

Presa a fost cam dezamagita…. Atata mobilizare pentru nimic: niciun scandal… niciun cap spart, prea multa cumintenie.

Au protestat bugetarii, au cantat (culmea … pe un fundal sonor total neasteptat 😀 ), au scandat  si au agitat stegulete.

Degeaba! Nimeni nu i-a bagat in seama. Politia protesta si ea …

Dupa doua ore de proteste sindicalistii s-au retras in liniste. La final … au ramas cativa fluturasi rataciti pe asfalt si jandarmii … ca sa adune gardurile.

8 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Costea / Mai 19 2010 10:57 pm

    Trist. Pe 28 şi pe 31 o sa fiu şi eu în stradă.
    Aştia dacă ne mai conduc mult o să ne fure şi gaura de la sac… :((

  2. Marcel Eremia / Mai 19 2010 11:25 pm

    Ai fost cu elicopterul? Ăla personal…:)
    Asta asa, ca să mai scapi de tristete…

  3. Oana Boncu / Mai 19 2010 11:28 pm

    Da. Si am tras cadrele cu unul dintre tele-urile mele… un 1200mm.
    Mi-a fost prea lene sa fac baie de multime. 😀

  4. ogaritza / Mai 20 2010 1:06 am

    Olala! Ți-ai șters cumva comentariul de la mine? Că-i dau accept și-mi zice eroare 😦
    Încolo aceeași simțire, dar în fața sticlei 😀

  5. Cătălin / Mai 20 2010 6:45 am

    Te-am fotografiat de jos în sus, când erai în agăţată de elicopter…

  6. ema / Mai 20 2010 1:00 pm

    faina serie,doamna!

  7. Oana Boncu / Mai 20 2010 10:45 pm

    @Ogaritza: n-am sters nimic. 🙂
    @Catalin: Ia sa vad fotografia.
    @Ema: Mercic!

  8. Stefan Paun / Mai 28 2010 7:54 am

    …am fost acolo, iar lumea arata la fel, desigur, cereau ce au cerut mereu si nu au primit niciodata -RESPECT!
    Societatea romaneasca este divizata si duce o lipsa acuta de unitate, se aduna la gratare, se imbata cu amintiri din epoca ratata si cei mai multi pleaca cu gandul pe alte carari decat cele constructive.
    Constatam clipa de clipa cum Romania si romanii se regasesc in suferinta! Niciodata nu analizam de unde provine aceasta suferinta, dar am invatat sa sustinem sitemul ca fiind unicul vinovat. Ei bine…azi va spun ca noi suntem cei care am calcat in picioare valorile reale si ne-am multumit cu ce am primit din partea celor alesi. Nu noi am consumat programe de mana a doua? Nu noi am ales regresul? Nu importam produse printr-un consum „incult” s.a.m.d.? Valoarea din zilele noastre este egala cu un cont gras in banca. Asa vad democratia noastra, asta e pofta la care am poftit, acesta pare sa fie adevarul…

Lasă un răspuns

