Skip to content
Mai 17, 2010 / Oana Boncu

Anotimpuri. Cu dedicatie

Dragele mele colege,

Pentru ca in curand o sa ne vedem, m-am gandit sa va fac o surpriza si sa va arat micul meu proiect fotografic din vremuri de demult. Mai precis … de acum 10 ani. Oare o mai fi in curtea liceului batranul stejar?

Clasei a XIIIa B, promotia 2000, Scoala Normala „Spiru C. Haret” Buzau.

P.S. Colajul e facut cu scan-urile fotografiilor facute prin 1998 cu primul meu aparat foto – un Wizen, cu care pozam colegele.

9 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Marcel Eremia / Mai 17 2010 9:49 pm

    Clasa a treisprezecea?

  2. Oana Boncu / Mai 17 2010 9:52 pm

    Pe vremea mea …se faceau 5 ani de liceu la Pedagogic (traducerea pentru „Scoala Normala”).🙂

  3. Marcel Eremia / Mai 17 2010 9:56 pm

    Seamănă cu ”al 13-lea salariu”.🙂

  4. Catalin / Mai 18 2010 6:39 am

    Ne gândeam să-l sunăm pe director şi să-l întrebăm de soarta copacului, dar dacă tot ai să mergi acolo…

  5. ana / Mai 18 2010 8:55 am

    E-he. Batranul stejar. Acum 2 ani, cand am fost eu, cred ca era tot acolo.

  6. mirela diana mitul / Mai 18 2010 9:03 am

    mai intoarce, Doamne, roata! nici nu mi-as putea imagina curtea licelui fara acel stejar…

  7. cosmin / Mai 18 2010 9:09 am

    🙂 pentru arbori, timpul trece mult mai incet.

    e corecta si e frumoasa modalitatea asta de a releva viata astui stejar.

  8. GhitaB / Mai 18 2010 10:13 am

    Un proiect minunat.🙂 Frumoase fotografii găsesc mereu pe aici. Succes!

  9. Andrei / Mai 18 2010 3:55 pm

    Inedita idee, imi place !

Lasă un răspuns

