Skip to content
Mai 13, 2010 / Oana Boncu

Gospodareste …

Cam asa s-ar putea spune ca a plouat aseara. Dar nu despre asta am sa povestesc in cele cateva imagini de mai jos, ci despre 1 mai.

S-a tot scris… s-a tot vorbit… Ba ca iar au facut fripturistii gratare, ba ca au lasat peturi si gunoaie, ba ca unii au fost prin tari staine si de soare pline …

Si eu m-am plimbat de 1 mai. Si mi-a prins bine. Am fost la bulgari ca-i aproape si-i iarba verde si soare mult. Da, da .. atunci era ca m-a si parjolit nitelus la epiderma.

Colegii de plimbare s-au pus gospodareste pe treaba de la prima ora a diminetii si au fotografiat ba un rasarit… ba vama (si nu pe cea veche …).

Eu m-am dezmortit abia cand am ajuns la o manastire cu nume greu de tinut minte:

Pe aici toate erau frumos randuite chiar daca am prins un zvon cum ca ar fi parasita. Nu prea cred. Uite ce de utilaje..

Catarata pe stanca, manastirea Preobrazhenski (iaca …) parca-si priveste sora de pe celalalt deal. Catalin cred ca gasise ceva date care sa ateste vechimea…

Randuite cu grija odihnesc la soare „piciorusele” unei carute. Ca niste jucarii in vitrina.

In pridvor cateva scaune si o umbra placuta te invita la odihna.  Nici tipenie de om. Doar sfintii te intampina …

… zic ca ar fi cazul sa ma apuc … gospodareste de treaba.

Spor sa aveti! Si zile senine!

4 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Daniela / Mai 14 2010 7:07 am

    Frumoase fotografii, Oana!Manastirile bulgaresti in mare parte sunt parasite, nu sunt ca la noi , inca active in viata monahala.Ici colo mai auzi Sfanta Liturghie (Liturgos= rugaciune impreuna)
    Ati trecut in drumul vostru catre Veliko Tarnovo si pe la Biserica Sfantului Dinmitrie Basarabov, ocrotitorul Bucurestiului?
    http://catedralamantuiriineamului.over-blog.com/article-24031346.html

  2. ogaritza / Mai 14 2010 2:56 pm

    Fain minireportajul🙂
    Faină fota cu Cătălin, se vede în spate aburul albastru al adîncimilor🙂

  3. Oana Boncu / Mai 14 2010 4:11 pm

    Heheeee! Avem oaspeti noi pe blog! Mercic. Un nou episod cat de curand.🙂

  4. Lavinia / Mai 14 2010 11:28 pm

    frumoasa excursie🙂 frumoase imagini… preferatele mele: a 3-a cu Catalin si ultima

Lasă un răspuns

