Skip to content
Aprilie 22, 2010 / Oana Boncu

Povesti din oras – 3D „Povestea unui Palat: Cotroceni”

Am intarziat putin cu povestea asta (voi mai pune si alte povesti mai vechi …), insa nu de tot cum se zice. Adica expozitia ” va fi accesibilă publicului în perioada 21 aprilie – 6 mai 2010, urmând a fi reluată în Băneasa Shopping City, între 7–16 mai 2010 (pentru această locație este posibilă o modificare a acestei perioade). Vizualizarea se face cu ochelari speciali, disponibili la intrare”. Am incheiat citatul :). Este vorba despre expozitia de fotografie 3D „Povestea unui Palat: Cotroceni „.

Iata despre ce e vorba:

Am inceput cu finalul…

Sa revenim. Cand am intrat in muzeu am primit intr-adevar ochelarii din imaginea de mai sus. Unii dintre invitati nu s-au prins din prima cum trebuie folositi…

Noroc cu Catalin (frate-meu)…

El cica n-a vazut decat 10 fotografii. Pai daca n-a purtat ochelarii …

Fotografiile expuse au fost indelung studiate.

Si inde-lat …

Cineva a cautat sa inteleaga cum au fost facute…

A trebuit sa dea si un interviu despre ce a descoperit…

Nu stiu daca a aflat. Oricum le-a explicat Mihai Moiceanu,  cel care a realizat acest proiect interesant – cu fotografii ale unui palat intesat de istorie. Si nu orice fel de fotografii, ci fotografii 3D.

Vazusem astfel de fotografii si citisem cate ceva despre ele chiar inainte sa aflu despre vernisaj de la Marcel – el stia fiindca a sponsorizat expozitia cu printurile (excelente de altfel).  Multumesc pentru invitatie. 🙂

Pana la urma am descoperit si restul galeriei.

Apoi au descoperit-o si restul invitatilor:

La final am stat la un pahar de vorba. Sau ceasca …

Restul galeriei aici.

5 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Marcel Eremia / Apr 23 2010 3:01 pm

    Frumos reportajul Oana. Si bine ilustrat. Iar cel mic e total la interviu si atunci când fotografiaza. Îl cunosti? 🙂

  2. Oana Boncu / Apr 23 2010 3:24 pm

    Sigur sigur il cunosc. 🙂 E un simpatic.

  3. Dungha / Apr 23 2010 8:51 pm

    Toate cele bune,

  4. Catalink / Apr 25 2010 8:11 am

    Ce rau imi pare ca am uitat de vernisaj, mai ales dupa ce am vazut fotografiile tale. Offf

  5. Oana Boncu / Apr 26 2010 10:57 am

    Multumesc. Poti sa te duci sa vezi expozitia. 🙂

Lasă un răspuns

