Skip to content
Aprilie 16, 2010 / Oana Boncu

Radu se gandeste …

… sa ne spuna el la ce.😀

9 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Dianet / Apr 16 2010 7:20 am

    Foarte misto🙂 … hai zi-ne Radu … la ce te gandesti?🙂

  2. daniela / Apr 16 2010 7:37 am

    dar Oana la ce se gandeste?

  3. Oana Boncu / Apr 16 2010 8:21 am

    Oana… Oana are asa de multe ganduri acum… Se gandeste cum sa-si faca prietenii sa zambeasca, cum sa editeze imaginile de sambata. Si pe cele de duminica. Si la cate si mai cate…

  4. bogudan / Apr 16 2010 9:05 am

    „… oare ma ajung din urma alti maestrii…??!!??!!???” cred ca asta gandeste maestrul🙂

  5. daniela / Apr 16 2010 5:23 pm

    Daca Oana va zambi cu sinceritate si nu ca sa arate doar o fata joviala prietenilor, toate zambetele acestora, vor veni de la sine.Apoi tu draga, ce-ar fi sa facem zambre intr-una?
    Oamenii mai sunt si pleostiti! Si ce daca?
    E de bun gust sa aflam cum e si trist ( ca din tristete sa strigam la Dumnezeu sa ne veseleasca) si vesel (ca sa multumim Lui Dumnezeu).Bun gust, bun simt, simt -simtire, simtirea Duhului Sfant, Dumnezeu in Treime Sfanta!Daca nu intelegi ce zic , mai fa-i o poza lui Radu , ca asta e prinsa bine.

  6. manuela / Apr 16 2010 7:49 pm

    care-i treaba?
    maestrul catalin savulescu expune pe blog un portret cu proprietarul LdS … si toti sar sa comenteze, inclusiv eu!
    acum conita oana … care-i treaba? e un „jmecher” si io nu m-am prins? … oricum sunt o vizionara, acum o luna EU i-am inchinat un … reportaj, tata!
    mda, oana, arata mai bine decat in realitate, l-ai cam prea fotoshopat =)) (sper sa nu citeascaaaaa)!

  7. Lanul de Secara / Apr 16 2010 8:38 pm

    Manuela???… te mananca pielea tata… vad io…

  8. Costea / Apr 16 2010 11:13 pm

    Abia aştept posturile de sâmbătă şi duminică.
    Îi las pe restul să pună întrebări despre Radu.

  9. Adela / Apr 17 2010 9:46 pm

    Reusit portretul! Bv, Oana!!!!

Lasă un răspuns

