Skip to content
Aprilie 9, 2010 / Oana Boncu

Making of … la Carturesti

8 aprilie 2010. Dis de dimineata, la Carturesti in cafenea se munceste cu drag si spor. Se pune la cale o expozitie a absolventilor cursului de fotografie de la CPPC.

Ia uite ce harnici sunt:

Amalia nu mai pridideste sa indrepte si sa aseze fotografiile…

Luca a gasit o fereastra albastra si nu stie unde sa o monteze.

Apoi s-a gandit ca ar da bine si niste lumina … sa se vada lucrarile.

Un pic de balet … si un Redbull 🙂

.. si ai aripi. 😀 (vedeti zilele urmatoare de care …)

Andi, Cosmin  si Oana s-au implicat de asemenea.

Pana la urma am pus si eu mana si am indreptat o fotografie…

Apoi am vazut cat e ceasul si mi-am dat seama ca intarzii la birou. Ups!

Restul fotografiilor sunt AICI.

5 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Marcel Eremia / Apr 9 2010 9:11 pm

    super fain reportajul. Bravo!

  2. Oana Boncu / Apr 9 2010 9:13 pm

    🙂
    Urmeaza Sulaina. Ca am vazut la „cineva” si mi s-a facut dor…

  3. Ciprian Balan / Apr 10 2010 4:59 pm

    Multumesc!

  4. monica sultan / Apr 10 2010 5:42 pm

    Foarte frumos, Oana! Bravos!

  5. bogudan / Apr 13 2010 9:12 pm

    da domne… s-a muncit, se vede 🙂

Lasă un răspuns

