Skip to content
Martie 2, 2010 / Oana Boncu

Povesti din oras: Vernisaj „Copiii Razboiului”

Sa o luam metodic: Cine? Ce? Unde? Cand?

Florin Ghioca ne-a deschis usa si ochii asupra copiilor, copiii nevinovati ai razboiului din Afganistan. Miercuri 24 februarie, mai catre seara, am aflat cum zambesc, traiesc si privesc viata cu ochii mari si tristi cele „40 de suflete” care alcatuiesc expozitia lui Florin.

Cateva cuvinte din seara cu pricina gasim in Coltul fotomaniacului.

Expozitia cu vanzare (in scopuri caritabile) inca va mai asteapta la casa ONU , pana pe 10 martie.

8 comentarii

Lasă un comentariu
  1. catalin / Mar 2 2010 7:11 am

    Mie îmi place doamna cu geantă roşie.
    Este o englezoaică…iar geanta e din piele naturală…m-am uitat eu la ea (la geantă, nu la doamană…)

  2. catalin / Mar 2 2010 7:12 am

    PS: englezoaica cu pricina este brunetă…

  3. DL / Mar 2 2010 10:12 am

    Iata un reportaj excelent…
    De ce oare in presa de azi nu vedem astfel de imagini de la putinele manifestari culturale? Efectiv nu inteleg…

  4. ady gaz / Mar 2 2010 10:40 am

    Frumos fotoreportaj!
    Ai ochi pentru asa ceva…

  5. ema / Mar 2 2010 1:01 pm

    da, bine surprins.

  6. Oana Boncu / Mar 2 2010 10:43 pm

    Multumesc frumos!🙂

  7. alexandra / Mar 3 2010 2:00 pm

    si mie imi plac mult imaginile, sunt bine alese. am vazut-o pe Oana, tot evenimentul umbland ba pe sus, ba pe jos🙂 mai cunosc eu pe cineva asa…😛
    ne baga blitu in ochi de cate ori avea ocazia.

    PS: Catalin, geanta e din Tunisia😛

  8. Oana Boncu / Mar 3 2010 3:53 pm

    Sa nu-mi zici nimic de blitz fiindca nu l-am folosit deloc atunci.🙂

    P.S. Faina geanta.😉

Lasă un răspuns

