Skip to content
Februarie 16, 2010 / Oana Boncu

Nimeni. Nimic

Sunt muta ca o lebada.

13 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Catalin / Feb 16 2010 9:42 pm

    Da, cam ciudat…un singur filosof român a fost mut ca o lebădă…
    Iar soarele vine de la apus…nu de la răsărit…Păi treabă-i asta:)
    Ştiu de unde vine soarele pentru că ştiu unde este vestul în fotografie!

  2. Oana Boncu / Feb 16 2010 9:44 pm

    Uite ca azi le-am pus de-andoaselea …

  3. agnusstick / Feb 17 2010 7:15 am

    Un popas refuzat sau un refugiu ocolit? Seamănă cu o insulă pe care nu vrea nimeni să naufragieze, poate din cauza frigului. Dar, dacă e la noi, s-ar putea face un foc straşnic din banca aia, şi dacă lebăda rămâne accesibilă şi nu cere ajutor fiind mută, urmează şi o friptură pe cinste…

  4. catalin / Feb 17 2010 8:56 am

    Of!, of! Cum naiba să faci un foc straşnic dintr-o bancă metalică?:))

  5. Oana Boncu / Feb 17 2010 9:18 am

    Focul arde tot… S-ar putea sa aiba ceva probleme cu prima scanteie. Ah! Am uitat sa spun.. lebada nu exista. E doar o ratusca urata si nimic mai mult.😀

  6. agnusstick / Feb 17 2010 10:36 am

    OMG, dacă e metalică înţeleg perfect cum de nu vrea nimeni să se aşeze… Dar nu mai înţeleg cum de nu e deja la fier vechi, sau poate a fost recuperată precum Monumentul Eroilor din Bălăceanca?

  7. agnusstick / Feb 17 2010 10:40 am

    Deci să fie clar: nu există animale urâte, doar unele mai puţin fotogenice. La câte foto genezi tu, Oana… Dă-i ‘nainte, şi ai să fii din ce în ce mai frumoasă. Adevăratul pericol vine dinspre gâşte, dar cu raţele chiar nu sunt probleme majore. Mie-mi plac cu şi fără varza cu care le place să se înconjoare de obicei.

  8. Oana Boncu / Feb 17 2010 10:45 am

    Nu se stie cum de n-a ajuns inca la topitorie. Cred ca ma astepta sa o fac celebra…
    Cat despre animale mai putin fotogenice … ce sa zic?!
    Ratustele urate pot fi fotogenice, dar tot urate raman.😀

  9. April / Feb 18 2010 1:42 pm

    splendid

  10. Oana Boncu / Feb 18 2010 2:53 pm

    @ April: Hei! Bine ai venit floricica de cires!🙂

  11. April / Feb 18 2010 8:48 pm

    ehe, greu te-am gasit….

  12. Oana Boncu / Feb 18 2010 9:02 pm

    Nu pot sa cred! Am banner pe celalalt blog…🙂 Oricum, ma bucur ca m-ai gasit.

  13. nicos / Mar 2 2010 5:34 pm

    Frumos!

Lasă un răspuns

