Skip to content
Februarie 15, 2010 / Oana Boncu

Fara vorbe

4 comentarii

Lasă un comentariu
  1. horhhe / Feb 15 2010 4:45 pm

    interesanta compozitie.as fi preferat imaginea bw si un crop pina la copacul din fundal.umbra de dupa el dezechilibreaza putin fotografia.

  2. Oana Boncu / Feb 15 2010 5:04 pm

    Nu m-am indurat sa o desaturez. Mi-au placut sclipirile colorate ale apusului pe care il poti ghici doar. Cat despre echilibrul imaginii … mai studiez problema.🙂

  3. ogaritza afganitza / Feb 18 2010 2:24 am

    și mie-mi plac sclipirile!🙂
    și cred că e mai bine așa decât alb-negru, cu toate că-s fan a-n!
    și-mi place de fapt foarte mult toată fotografia, iar umbra din dreapta dimpotrivă Horhhelu, echilibrează fotografia, e ca și când e în oglindă cu cea din stânga!
    felicitări pt fotă!🙂

  4. Oana Boncu / Feb 18 2010 9:14 am

    He he! Uite cine a venit pe la mine!🙂 Ma bucur ca esti de acord cu mine.😉

Lasă un răspuns

