Skip to content
Ianuarie 19, 2010 / Oana Boncu

Calendar 2010

Despre laudarosi sa povestim…

Pe scurt: una dintre fotografiile pe care le-am facut in excursia din primvara,  la Cernica, a fost folosita la ilustrarea calendarului „Asociatiei Bucurestiul meu Drag”,  din acest an.

Andrei Bîrsan zice: „Calendarul il primiti gratuit, trebuie sa mergeti la magazinul FOTO HOBBY de pe strada Covaci nr. 7, chiar in centrul vechi al Bucurestiului.”

Eu n-am ajuns inca…

Fotografia a fost expusa si in cadrul expozitiei despre care va povesteam aici.

5 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Florian / Ian 19 2010 7:27 pm

    felicitari si la mai multe, adica de ce sa nu fie calendarul 2011 numai cu fotografiile tale?

  2. carol / Ian 19 2010 7:45 pm

    esti bunaaaa,mahhh

  3. AndreiB / Ian 20 2010 7:14 am

    Felicitari,

    iti multumesc pentru fotografie. Trebuie sa ne laudam, bine faci.
    Andrei

  4. Catalin / Ian 20 2010 10:44 am

    Hei, hei, hei FELICITARI OANA!!!!!!!

  5. horhhe / Ian 20 2010 4:16 pm

    Astea nu sunt poze de „calindar” sa stii.No offense, dar mai e mult pina acolo.Sper sa mergi inainte din ce in ce mai bine.Spor si lumina buna.

Lasă un răspuns

