Skip to content
Ianuarie 14, 2010 / Oana Boncu

Truda

8 comentarii

Lasă un comentariu
  1. daniela / Ian 14 2010 6:31 am

    cred ca v-ati trudit ceva sa-i topiti🙂
    interesanta imagine, desigur ma duce cu gandul la un fochist ori la un otelar , ba chiar la Mocanita din Maramu`… uuuuUUUUU ce fata , ce fata mai esti si dumneata!

  2. Iulian Anghel / Ian 14 2010 7:17 am

    buna imaginea. aduce destul de bine a industrial.

  3. horhhe / Ian 14 2010 12:15 pm

    eh..truda , truda..da si ce lovele fuck baietzii..

  4. horhhe / Ian 14 2010 12:17 pm

    update: poza nu ma da pe spate.de fel.toate bune, spor si suucesuri..care este.

  5. oanaboncu / Ian 14 2010 1:53 pm

    Era vorba despre truda noastra de a-i infuleca asa rumeniti si dulci si buni… intr-un final de an, plecati la sanius fara sa avem zapada.🙂

  6. oanaboncu / Ian 14 2010 2:02 pm

    Update: Horhhe te mai astept pe aici, poate gasesti pana la urma o fotografie sa te incline cat de cat.😀 Multzam’ pentru vizita!

  7. catalin / Ian 15 2010 11:42 am

    Să-ţi spun o chestie: prin 2006 am dat o explicaţie la o foto cum mi-a plăcut mie; era portretul din 1895 al unui academicia şi am spus că persoana respectivă a realizat proiectul unei construcţii. Răspunsul, venit de la un academician, a fost că se vede persoana, dar că a facut ce am zis nu rezulta din imagine…
    Aşa şi la tine: titlul ne duce cu gindul la cit se chinuie nea caisa care face ceva…si nu la cit se chinuie cineva sa consume ce face intreprinzatorul…

  8. oanaboncu / Ian 15 2010 12:11 pm

    Gluma e gluma, da’ sa lamurim problema. Nea caisa a „trudit” si noi am mancat cat ai clipi cozonacii insurubati. Am zis „truda” in titlu gandindu-ma la cat au muncit in spatele cuptorului alte maini harnice, maini care nu se vad in imagine.🙂

Lasă un răspuns

