Skip to content
Ianuarie 12, 2010 / Oana Boncu

In carbune …

5 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Dungha / Ian 12 2010 10:20 pm

    faina!

  2. ladybird / Ian 13 2010 9:31 am

    fremos Doamna. Si mult mai bine decat mi-am imaginat cand mi-ai zis de ea.
    Sper ca ti-ai intrat in ritm, ca eu te vizitez constant.

  3. Meet The Sun / Ian 13 2010 11:14 am

    Chiar asa, mai Oana, noi de unde ne luam portia zilnica de fotografie facuta cu suflet??!

    Imi place carbunele tau!🙂

  4. agnusstick / Ian 13 2010 1:40 pm

    Poza poate candida şi la categoria iluzii optice… Personajul se vede fie venind spre obiectiv, cu capul plecat şi cu sacoşa în mâna dreaptă, fie stă pe loc, întors spre dreapta şi cu sacoşa în mâna stângă. Oricum, tot trist şi eventual dezorientat rămâne. Ba nu, nu neapărat trist: depinde ce are în sacoşă, şi oricum sufletul nu i se vede în poză, din cauza noului aparat foto. Dar poate că Oana l-a văzut.

  5. ema / Ian 13 2010 6:30 pm

    place

Lasă un răspuns

