Skip to content
Decembrie 16, 2009 / Oana Boncu

Lacul lebedelor

9 comentarii

Lasă un comentariu
  1. monica / Dec 16 2009 11:57 pm

    Imi place!Mai ales cum se uita fiecare in ala directie.

  2. Marcel Eremia / Dec 16 2009 11:58 pm

    Super lebeda & lebedoii tai. Lebada se uita dupa pesti, nu?🙂

  3. Marcel Eremia / Dec 17 2009 12:00 am

    Sigur, corect este „lebada” si „lebadoii”… m-a furat peisajul.🙂

  4. oanaboncu / Dec 17 2009 12:03 am

    😀 Multumesc dragi spectatori. Asta e prima parte a reprezentatiei…

  5. catalin / Dec 17 2009 8:05 am

    Dragă colega, făcând abstracţie că puştii au fost surprinşi în plin efort creator, iar meritul îţi aparţine, mie mi-a venit următoarea idee: până şi viitorul României s-a predat!!!

  6. agnusstick / Dec 17 2009 10:41 am

    Bine că ne-aţi liniştit cu reprezentaţia! Pe vremea când mergeam eu la grădiniţă, tovarăşa educatoare ne pedepsea, dacă nu eram cuminţi, punându-ne să stăm cu mâinile în sus. Şi azi am probleme cu circulaţia periferică din cauza asta… (Apropo, a doua pedeapsă, mai atroce, era untura de peşte, după care ni se dădea puţină varză murată. Dar le primeam şi dacă eram cuminţi! Şi acum tot mi-au crescut trigliceridele…)

  7. daniela / Dec 23 2009 9:55 am

    a venit boncu, mainile sus! dumitale cand fotografiezi si oameni mari, se intampla la fel , sa apara bucurie pe fata omuletilor

  8. Lucian / Dec 24 2009 6:32 pm

    Sarbatori fericite si lumina frumoasa Oana.Cu simpatie L.

  9. Mirela Momanu / Dec 24 2009 9:16 pm

    Craciun Fericit Oana! Numai bine!

Lasă un răspuns

